Terug naar zoekresultaten Vorige

8 van 21

Volgende
Itzu Select

Customer Care & Improvement Specialist

Itzu Select | Paal | Onbepaalde duur, Voltijds

Nog 7 dagen om te solliciteren

Sinds de oprichting in 1953 is Soprodal de belangrijkste productielocatie en een kenniscentrum voor de ontwikkeling van onze hoogwaardige cosmeticaproducten. Als zodanig was het verantwoordelijk voor de ontwikkeling van vele succesvolle cosmetische producten. De uitgebreide en hooggekwalificeerde R & D-afdeling fungeert als zenuwcentrum en biedt inspiratie voor vele ontwikkelingen en innovaties op het gebied van emulsies voor de Europese markt.

 

Om de Supply Chain afdeling te versterken zijn we momenteel op zoek naar een Customer Care & Improvement Specialist. In deze geheel nieuwe rol voor Soprodal, rapporteer je aan de Supply Chain Manager.

Customer Care & Improvement Specialist

Functieomschrijving

Als Customer Care & Improvement Specialist ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten en vorm je de koppeling tussen klanten en de interne organisatie m.b.t. uiteenlopende vragen en klachten. Je zorgt ervoor dat deze op een efficiënte en effectieve manier worden opgelost. Je bent verantwoordelijk voor het geven van diepgaande klantenondersteuning m.b.t producten en diensten.

  • Je denkt mee met de klant, maar je denkt ook mee over het verbeteren van interne processen en de integratie hiervan. Op deze manier wordt de organisatie proactief geprofessionaliseerd.
  • Je zorgt ervoor dat de binnenkomende complexe vragen/vraagstukken bij de tweedelijns-specialisten in de organisatie terecht komen en bewaakt de voortgang m.b.t. de beantwoording en opvolging ervan.
  • Je dient de klantvraag volledig te begrijpen (wat staat hier nu eigenlijk, wat willen ze nu eigenlijk, over welke artikelnummers gaat het, etc.) alvorens je deze doorgeeft aan de juiste afdeling om zo snel mogelijk afgehandeld te worden.
  • Je staat klanten per telefoon en/of e-mail te woord op een klantvriendelijke en commerciële manier en organiseert en communiceert een oplossing en/of antwoord. Je komt af en toe ook in contact met consumenten.
  • Je draagt zorg voor een efficiënte en effectieve administratie, monitoring en afhandeling van (een diversiteit aan) klantvragen en klachten op het gebied van producten, verpakkingen, etc.
  • Je draagt verantwoordelijkheid voor het vastleggen en bewaken van de klanttevredenheid over service.
  • Je bent de tussenpersoon tussen klanten en afdelingen binnen de organisatie.

Profiel

  • Je beschikt over een Bachelor (HBO) werk- en denkniveau en meerdere jaren ervaring in een soortgelijke functie binnen een productieomgeving (FMCG is een pluspunt).
  • Je hebt een dienstverlenende-, klantgerichte- en commerciële instelling. Verder treed je situaties toe met de nodige sensitiviteit en empathie.
  • Je bent proactief, oplossingsgericht, stressbestendig, resultaatgericht en accuraat.
  • Je beschikt over incasseringsvermogen, overwicht en overtuigingskracht.
  • Je kan zowel zelfstandig als in teamverband optimaal functioneren.
  • Je bent iemand met sterke communicatieve vaardigheden en kan jezelf vlot mondeling uitdrukken en presenteren.
  • Je bezit overtuigingskracht en hebt ervaring met het delegeren van taken.
  • Je bent in staat business analyses en probleem analyses uit te voeren en je beschikt over kwantitatieve vaardigheden.
  • Je beheerst MS Office en hebt ervaring met ERP-software (Navision)

Aanbod

  • De cosmetica sector is een leuke en vooral dynamische FMCG-omgeving
  • Binnen de structuur van Soprodal krijgt de functiehouder een ruime vrijheid
  • Hij/zij gaat onderdeel uitmaken van een jong team met enthousiaste collega’s
  • Soprodal is voortdurend op zoek naar innovatie. Ze verrast haar klanten (retailers en merkartikelfabrikanten) voortdurend met haar creativiteit en ze draagt bij aan een belangrijke fase in de ontwikkeling van merk- of retailmerk producten voor haar klanten. Soprodal behoort binnen de bedrijvengroep tot de ‘cosmetic innovators’ in de ware zin des woords. En hier kan jij je steentje aan bijdragen.
  • De organisatie kent een dynamische, creatieve, flexibele, vrije en informele werksfeer.
  • Verder bieden we een marktconform salarispakket.
Heusden-Zolder

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 7 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Heusden-Zolder meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.