Terug naar zoekresultaten

1 van 63

Volgende
Hyundai (Alcomotive)

Customer Care Coördinator

Hyundai (Alcomotive) | Kontich | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 5 dagen op Jobat.be

Stuur de verandering. Wijk af van platgetreden paden. En help ons om de toekomst vorm te geven!

Hoe? Kom werken voor de 5de grootste - en snelst groeiende - autoconstructeur ter wereld. We staan aan het begin van een nieuw tijdperk in de auto-industrie, en innovatief denken zit in onze genen. Bij Hyundai worden niet alleen auto’s ontworpen. Wij gaan voor de ontwikkeling van nieuwe ideeën in een snel evoluerende markt. Hyundai wordt in de Belux ingevoerd door Alcomotive dat deel uitmaakt van de Alcopa Groep. Voor onze hoofdzetel in Kontich zijn we momenteel op zoek naar een:

Customer Care Coördinator

Functieomschrijving

De taken worden gesplitst over twee luiken, enerzijds Contact Center gerelateerd, anderzijds Customer Care ondersteunend:

Je staat in voor een optimale operationele werking van het Contact Center:
Je neemt de rol op als expert en fungeert als teamleader voor het Contact Center.
Je staat samen met de Customer Care Administrator in voor de tijdige en professionele behandeling en registratie van alle klantenvragen (mail, telefoon, Social Media…) Hierbij werk je nauw samen met andere collega’s en teams.
Je bevraagt, informeert en adviseert onze Hyundai verdelers over specifieke klantendossiers.
Je implementeert een efficiënte rapportage naar de Customer Care Manager.
Je fungeert als ambassadeur van het merk ten aanzien van onze interne en externe klanten.

Je vervult een ondersteunende functie voor de Customer Care Manager voor de implementatie, uitvoering en evaluatie van Customer Care programma’s en tools:
Je onderzoekt verbetermogelijkheden in de klantenreis en werkt deze in samenspraak met de Customer Care manager verder uit.
Je ondersteunt After Sales gerelateerde programma’s waaronder Hyundai Assistance wegbijstand, Hyundai CarCare onderhoudscontracten…
Je ondersteunt het uitwerken en uitrollen van niet-technische trainingen.

Profiel

Je bent van nature zeer klantgericht en streeft naar een hoge klantentevredenheid.
Je hebt bij voorkeur ervaring als medewerker binnen een klanten- of commerciële binnendienst.
Je bent perfect tweetalig Nederlands/Frans (bij voorkeur Frans als moedertaal) en hebt een goede kennis van het Engels.
Je bent administratief sterk en je volgt alle Contact Center en Customer Care dossiers correct op.
Je neemt van nature graag de leiding in een team en beschikt over de skills om anderen te motiveren het beter te doen
Je bent luistervaardig en communicatief, en beschikt over commerciële en adviserende vaardigheden.
Je werkt oplossingsgericht en deelt je ideeën om de werking van het Contact Center verder te verbeteren.
Je bent stressbestendig.
Je werkt graag met systemen en hebt een goede kennis van MS Office en SAP.
Je hebt analytische vaardigheden en inzicht in cijfers en statistieken.
Ervaring in Automotive (invoerder of retail) is een pluspunt.

Aanbod

Een boeiende functie binnen een gedreven en professioneel team waar initiatief en verantwoordelijkheid wordt aangemoedigd. Je ontvangt een aantrekkelijk loon aangevuld met een ruim pakket aan extralegale voordelen waaronder een bedrijfswagen.

Interesse?

Solliciteren kan door jouw cv en motivatiebrief door te sturen t.a.v. Elisabeth Craenen, HR Business Partner.
Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 34 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Academische Bachelor
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds
  • Groepsverzekering
  • Bedrijfswagen
  • Tankkaart
  • Maaltijdcheques
  • GSM & smartphone
  • Laptop

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.