Terug naar zoekresultaten
D'Ieteren Auto

Customer Care Advisor NL-FR| D'Ieteren | Kortenberg

Bij D'Ieteren Auto

Staat 20 dagen op Jobat.be

Als je dus, net als wij, vindt dat respect, ondernemingszin, klantvriendelijkheid, loyaliteit, professionele ingesteldheid, een open geest en leadership essentiële begrippen zijn, dan hebben we elkaar zo goed als zeker één en ander te vertellen…
 

Customer Care Advisor NL-FR| D'Ieteren | Kortenberg

Functieomschrijving

Als Customer Care advisor treed je op als een echte ambassadeur voor de merken van de groep D’Ieteren. (o.a. Volkswagen, Audi, Skoda, Seat, ...) en sta je garant voor het leveren van een uitmuntende klantenservice. Zo draag je actief bij aan het versterken van de loyauteit van onze klanten en aan het imago van onze merken.

Concreet betekent dit :
  • Je treedt op als eerste aanspreekpunt (first-line) voor de klant o.a. per e-mail, chat,... en je encodeert dit in het ticketing systeem
  • Je analyseert aandachtig de vragen/problemen
  • Je herkent de problemen van de klant en probeert hiervoor zelfstandig een oplossing te zoeken in de content database in samenwerking met de juiste interne dienst
  • Je geeft de klant een high level antwoord en oplossing. Ons motto is "customer delight".

Profiel

  • Je bent in het bezit van een bachelordiploma
  • Interesse in de autobranche of mobiliteitsdiensten, customer care, is een plus
  • Je bent Nederlands- of Franstalig en beschikt over een goede mondelinge kennis van de andere taal om in het tweetalig team te kunnen communiceren
  • Je hebt affiniteit met sociale media
  • Je kan goed overweg met Microsoft office ; kennis van Salesforce is een plus
  • Je bent service minded ingesteld
  • Je hebt uitstekende communicatieve schriftelijke vaardigheden
  • Je bent een multi-tasker en blijft rustig in stress-situaties

Aanbod

In ruil voor al deze kwaliteiten bieden wij u een aantrekkelijk salaris, extra legale voordelen en de mogelijkheid om verder te groeien binnen een onderneming met vele carrièreperspectieven. De functie start op interimbasis gevolgd door een optie vast.
 
Vilvoorde - Zaventem

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Meer weten over D'Ieteren?

Volg dit bedrijf

We hebben er bij D'Ieteren meer zin in dan ooit. Als koploper van het peloton weten we dat ons succes niet alleen te danken is aan het aanstekelijke enthousiasme van onze ploegen, maar ook aan onze visie op ondernemen. Net deze visie, die door al onze medewerkers gedeeld wordt, maakt dat de D'Ieteren-groep functioneert als een dynamische, verantwoordelijke, integere en commercieel succesvolle gemeenschap waar het prettig werken is.

Als je dus, net als wij, vindt dat respect, ondernemingszin, klantvriendelijkheid, loyaliteit, professionele ingesteldheid, een open geest en leadership essentiële begrippen zijn, dan hebben we elkaar zo goed als zeker één en ander te vertellen…

#DreamDriver @ D’Ieteren

Wat als goesting en ambitie hebben belangrijker was dan het aantal diploma’s? Wat als mensen een job kregen omwille van hùn dromen en plannen, en niet die van het bedrijf? En wat als het ware kapitaal van een onderneming niet het geld was, maar de medewerkers?

Welkom in de wereld van #DreamDriver van D’Ieteren.

Bekijk onze vacatures via jobs.dieteren.be

D'Ieteren

Maliestraat 50, 1050 Elsene

Routebeschrijving
Grotere kaart weergeven
Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 40 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Beperkte ervaring (< 2 jaar)
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Interim
  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service, Communicatie management' jobs in Vilvoorde - Zaventem meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.