Terug naar zoekresultaten
ManpowerGroup Solutions

Customer Care Advisor (Lissabon, Portugal)

ManpowerGroup Solutions | Brussel | Voltijds

Nog 6 dagen om te solliciteren

Voor onze klant in Portugal zijn we op zoek naar enthousiaste kandidaten die op zoek zijn naar een leuke uitdaging in Lissabon. Voor sollicitanten uit België en Nederland wordt er zelfs een relocatie pakket opgesteld. Dit pakket omvat onder meer een kamer in een bedrijfsappartement, de terugbetaling van je initiële vlucht naar Lissabon, een jaarlijkse kosteloze retourvlucht naar huis en ondersteuning bij verschillende administratieve zaken direct bij aankomst in Lissabon, Portugal.

Onze klant is onderdeel van een groep die wereldwijd leider is in Customer Experience Management en gedeelde diensten voor internationale markten. Ze werden door het Great Place to Work Institute meerdere malen beschouwd als het beste bedrijf om voor te werken in Portugal. Het team is gekenmerkt door veelzijdigheid en internationaliteit. Als jong en gedreven team wijden ze hun aan het succes van hun partners en garanderen een uitmuntende dienstverlening in elke omstandigheid.

Onze klant vertegenwoordigt de klantenservice en salesactiviteiten van grote namen zoals Google, Bol.com, Expedia, Microsoft, Michael Kors, Netflix, Nike, Philips, Wish, Voyage Privé en nog vele anderen.

.

Customer Care Advisor (Lissabon, Portugal)

Functieomschrijving

Jouw verantwoordelijkheid

Gezien onze klant samenwerkt met verschillende toonaangevende bedrijven, wil dit ook zeggen dat we verschillende vacatures kunnen voorstellen. Onderaan alvast enkele mogelijke verantwoordelijkheden.

Inbound klantenservice voor boekingen, aankopen van services of goederen;
Ondersteuning bieden op gebied van betalingen, zendingen, retour- of ruilprocedure en verdere vragen over klantenaccounts;
Het doorvoeren van veranderingen, aanpassingen, klachten en andere klantenvragen.
Ondersteuning bij technische vragen
Nakijken van content, aanpassingen hiervan en up to date houden van data
Klantenrelaties opbouwen en aan de hand daarvan leads en sales genereren

Profiel

  • Je spreekt vloeiend Nederlands in zowel woord als geschrift en je hebt een goede kennis van de Engelse taal (B1 niveau)
  • Je bent klaar om te starten met een internationale werkervaring in Lissabon
  • Je hebt sterke communicatieve en sociale vaardigheden en je bent een echte teamplayer
  • Je kan concreet en adequaat handelen met betrouwbare en/of zeer gevoelige informatie
  • Ervaring in de klantenservice of sales is een plus maar is geen vereiste

Aanbod

  • Onze klant biedt een Internationale carrière in een multiculturele werkomgeving
  • De mogelijkheid tot samenwerken met marktleiders uit verschillende industrieën
  • Een Intensieve training en integratie periode
  • Interessante doorgroeimogelijkheden
  • Accommodatie in een kamer van een appartement dat eigendom is van onze klant
  • Terugbetaling van initiële vluchtkosten
  • Jaarlijkse retourvlucht naar huis (binnen Europa)
  • Ziektekostenverzekering
  • Gratis Portugese taalcursussen, sportactiviteiten en georganiseerde evenementen.


    Interesse?
    Neem dan contact op via mail met Vicky Serneels: vicky.serneels@manpowergroupsolutions.be of via onderstaande link:
    https://mgs.catsone.nl/careers/index.php?m=portal&a=details&jobOrderID=451894

Interesse?

Sylvie Borremans - e-Mail: sylvie.borremans@manpowergroupsolutions.be
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 6 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Secundair onderwijs
  • Nederlands

Aanbod

  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Sales support & administratie' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.