Terug naar zoekresultaten Vorige

11 van 57

Volgende
GS1 Belgium & Luxembourg

Customer Advisor FMCG & Foodservice

GS1 Belgium & Luxembourg | Brussel | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 26 dagen op Jobat.be

Je zit nu aan je bureau of in de zetel te solliciteren. Super! Voor jou ligt hoogstwaarschijnlijk een zakje chips of een flesje drank. Neem dit eens vast en bekijk het eens goed. Ben je meteen de productinformatie beginnen lezen of heb je gefascineerd de barcode bestudeerd? Of heb je je altijd al afgevraagd hoe dat zakje chips in de winkel terecht is gekomen? Top, dan is GS1 Belgium & Luxembourg de perfecte nieuwe uitdaging voor jou!

GS1 Belgium & Luxembourg is momenteel op zoek naar twee proactieve en klantgerichte Customer Advisors om ons nieuwe sectordepartement FMCG – Food Service te vervolledigen.

Customer Advisor FMCG & Foodservice

Functieomschrijving

Klaar om in dit takenpakket te vliegen?

• Je levert kwalitatieve ondersteuning aan onze GS1 leden (bijvoorbeeld producenten, groothandelaars, supermarktketens,...) binnen de FMCG en Food Service sector (levensmiddelen en drogisterij) bij vragen over het gebruik van de verschillende GS1 sectorale standaarden en oplossingen zoals bijvoorbeeld identificatie van producten (GTIN, barcodes), uitwisselen van elektronische productfiches (GDSN), uitwisselen van elektronische bestelbonnen, leverbonnen en facturen (EDI), uitwisselen van kortingsbonnen (Coupon Data Pool) volgens vastgelegde voorschriften en procedures.
Deze ondersteuning gebeurt per telefoon en/of e-mail in de taal van de klant en wordt via het CRM systeem bewerkt en bijgehouden.
• Je draagt bij aan en streeft naar een optimale ‘Customer Satisfaction’ van alle GS1 Belgilux leden binnen de FMCG en Food Service sector.
o Je beheerst en onderhoudt actief jouw sectorspecifieke kennis van alle sectorale standaarden en oplossingen en volgt eveneens de marktontwikkelingen hieromtrent op om een optimale klantenservice te kunnen garanderen.
o Je kent de belangrijkste stakeholders binnen de sector en kan zo opportuniteiten detecteren.
o Je volgt de leden proactief op wanneer zij in een bepaalde sectorale standaard en/of oplossing interesse tonen.
o Je detecteert requirements die nog niet in de sectorale standaarden en/of oplossingen voorkomen en geeft die door aan de Business Analysten binnen het sectordepartement.
• Je draagt bij tot een goede interne werking van het sectordepartement:
o Je ondersteunt waar nodig de Sector Manager, de Business Analysten en/of de Project Managers binnen het sectordepartement bij de uitwerking van projecten of sectorale acties.
• Je draagt bij aan de kwaliteit van de bestaande dienstverlening en de sectorale standaarden en oplossingen en doet voorstellen ter verbetering van interne procedures en werkprocessen.

Profiel

Ben jij onze nieuwe aanwinst?

• Je praat en schrijft vlot Nederlands, Frans en Engels.
• Je beschikt minimum over een Bachelordiploma.
• Je hebt ervaring binnen de FMCG of Food Service sector en/of met een Customer Support functie.
• Je bent klantgericht ingesteld: je bent geduldig en beleefd naar klanten toe.
• Je bent leergierig: je volgt evoluties op binnen de FMCG en Food Service sector en onderneemt zelf acties om jouw kennis hieromtrent op peil te houden.
• Je bent proactief en en een echte probleemoplosser; je neemt gepaste initiatieven waar nodig.
• Je kan goed plannen en organiseren en je kan prioriteiten stellen waar nodig.
• Je bent nauwkeurig bij het geven van informatie: je toetst zorgvuldig de klantenbehoeften af en je stelt de juiste vragen.
• Een goede Microsoft Office kennis is een must (Word, Excel, Outlook, Powerpoint).

Aanbod

Al overtuigd? Wacht maar tot je leest wat we aanbieden!

• Een vast fulltime contract met competitief salarispakket (inclusief extralegale voordelen).
• Een uitdagende jobinhoud waarin je je kan verdiepen.
• Een unieke loopbaan met doorgroeimogelijkheden binnen de GS1 wereld. • Een plaatsje binnen een dynamisch team en een heel goede werksfeer.
• Een internationale omgeving waarin je je talen goed kan gebruiken en verder kan ontwikkelen.
• Een omgeving waarin extra opleidingen gestimuleerd en aangeboden worden.
• Een goede work-life balance met mogelijkheid tot thuiswerk.
• Gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer: op 5 minuten wandelafstand van het Centraal Station van Brussel.

Interesse?

Ben jij klaar om een sprong te wagen in de internationale wereld van GS1 en je in te dompelen in de spannende wereld van data-uitwisseling, barcodes en andere globale standaarden? Maar werk je toch het liefst in een hecht en sfeervol team in een kleine KMO? Dan is dit dé ideale job voor jou!
Ga het GS1 avontuur aan en stuur je CV naar jobs@gs1belu.org. Tot snel!
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 13 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service, Kwaliteit' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.