Terug naar zoekresultaten
Onze Klant

Customer Advisor ePayments

Door de toenemende expansie is onze klant op zoek naar een dynamische en oplossingsgerichte Customer Advisor ePayments.

Via Onze Klant

Onze klant is een gerenomeerde speler op gebied van geavanceerde betaaloplossingen. Door de toenemende expansie is er nood aan extra slagkracht voor hun teams.


Momenteel kijkt men voor hun Customer Support Team uit naar een dynamische en oplossingsgerichte Customer Advisor ePayments.

Customer Advisor ePayments

Functieomschrijving

In deze veelzijdige functie vorm je de brug tussen de aan jouw toevertrouwde klanten en het team Product Management.


Volgende elementen maken ondermeer deel uit van je verantwoordelijkheden:

  • Gerichte ondersteuning van collega's en klanten in kader van 2n line support
  • Analyse van technische vraagstukken naar de business partners toe
  • Kennisoverdracht aan 1st line support en andere betrokken diensten door het geven van specifieke opleidingen, e-learnings etc...
  • Detectie van bugs en andere 2nd line issues door middel van testings alsook het bespreken van je bevindingen met de product managers
  • Participatie bij de pilootfases van nieuwe producten en oplossingen
  • Rapportering aan de Teamleader 1st & 2nd line support

Profiel

  • Bachelor denk- en werkniveau
  • Minimaal 1 jaar relevante werkervaring achter de rug in een gelijkaardige functie (customer care, customer service, klantendienst)
  • Technische know-how (inzicht) aangevuld met een analytisch denkvermogen
  • Klantgerichte communicatie in NL (uitstekend) / FR (zeer goed) / EN (zeer goed)
  • Aanpassingsvermogen naar je gesprekspartner toe
  • Teamplayer en creatieve mindset
  • Professionele en mensgerichte aanpak aangevuld met een flexibele instelling (wisselend uurrooster)

Aanbod

  • Mooi salaris met uitgebreid pakket extralegale voordelen
  • Veelzijdige job met groeimogelijkheden bij een toonaangevende wereldspeler
  • Vlotte, dynamische werkomgeving
Deze job wordt niet langer aangeboden.
Ieper

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Ieper meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.