Terug naar zoekresultaten Vorige

2 van 30

Volgende
OLV Ziekenhuis Campus Aalst-Asse-Ninove

Coördinator Voorraadbeheer & Item Management (m/v), Facilitair departement, Campus Aalst-Asse-Ninove

OLV Ziekenhuis Campus Aalst-Asse-Ninove | Oost-Vlaanderen | Voltijds

Staat 4 dagen op Jobat.be

Het OLV Ziekenhuis geniet als één van de grootste privaat ziekenhuizen in België een ruime nationale en internationale faam.

Het OLV Ziekenhuis telt 2600 medewerkers, 844 bedden, 259 geneesheren en 36 assistenten, verspreid over 3 campussen: Aalst, Asse en Ninove.

Deskundige zorgverstrekkers en gemotiveerde medewerkers streven ernaar om elke dag de meest geschikte patiëntenzorg toe passen met behulp van geavanceerde medische en hoogtechnologische apparatuur.

Het OLV Ziekenhuis is op zoek naar deskundige en gedreven medewerkers die zich willen ontplooien in een toekomstgerichte omgeving.

Coördinator Voorraadbeheer & Item Management (m/v), Facilitair departement, Campus Aalst-Asse-Ninove

Functieomschrijving

Het OLV Ziekenhuis is voor een gevarieerd takenpakket op zoek naar een enthousiaste toekomstige collega die gebeten is door SAP, cijfers en analyse.

Taakomschrijving

  • Je bent de schakel tussen de leveranciers en de eigen logistieke operationele dienst en het aanspreekpunt naar de financiële dienst toe voor de opvolging van de aankoop- facturatie.
  • Je staat in voor uitbouwen en borgen van een consistent en accuraat voorraad beheersysteem.
  • Je staat in voor het aanhouden van correcte voorraadniveaus zowel lokaal als centraal (3PL magazijn) en optimalisatie van bestaande Supply Chain structuur binnen de logistieke organisatie.

Tot je takenpakket behoren:

  • Het plaatsen en opvolgen van bestellingen (SAP- MM en leveranciersperformantie).
  • Het rapporteren en het opvolgen van het stockbeheer (aanleveren van management rapporten) in een Kanban - omgeving.
  • Coördinatie en rapportering van logistieke en financiële info die nodig zijn voor de controle van KPI's.
  • Je coördineert (uitvoeren en opvolgen) het databeheer nodig voor de aanmaak en onderhoud van items, teneinde een efficiënte en nauwkeurige invulling van het Kanban- proces te verzekeren.
  • Je analyseert data en neemt initiatief met als doel proces kosten te reduceren.
  • Je werkt nauw samen met de interne logistieke dienst, de aankoopdienst en de zorgmedewerkers.
  • Taken van financiële, administratieve en analytische aard.
  • Je rapporteert aan de Dienstverantwoordelijke Logistiek.

 

 

Profiel

Profiel



  • Je hebt een bachelordiploma in een logistieke richting; enkele jaren ervaring in een gelijkaardige logistieke functie is een sterk pluspunt.

  • Je hebt reeds een relevante werkervaring achter de rug (min. 3 jaar).

  • Kennis van Supply Chain Management (voorraadbeheer & Kanban - omgeving ) in de FMCB vormen een pluspunt.

  • Je hebt reeds een diepgaande kennis van SAP.

  • Je hebt een uitstekende kennis van en ervaring met Excel.

  • Je getuigt van een sterk analytisch en cijfermatig vermogen.

  • Je legt een sterke focus op "data integrity" .

  • Je bent communicatief met de nodige maturiteit en assertiviteit.

  • Je getuigt van een no-nonsense mentaliteit gecombineerd met het nodige enthousiasme, zin voor initiatief en nieuwsgierigheid.

  • Je kan prioriteiten stellen en bent stressbestendig.

  • Je werkt graag procedurematig; je bent gestructureerd en nauwkeurig.

  • Je bent tegelijk een procesdenker én een problemsolver; je gaat voor resultaat.

  • Je hebt de nodige aanleg voor administratie.

  • Je kan zelfstandig werken aan eigen opdrachten, maar bent tegelijk een teamplayer.

  • Je bent bij voorkeur onmiddellijk beschikbaar.

Aanbod

Aanbod


Het betreft een voltijds contract van onbepaalde duur.


Voor meer informatie kan je vrijblijvend contact opnemen met Ronny Rollier, Dienstverantwoordelijke Logistiek , 053/72.87.47.


Benieuwd wat werken in ons ziekenhuis betekent? Het OLV Ziekenhuis biedt een attractief beloningspakket aan om de loyaliteit en prestaties van alle OLV-medewerkers te waarderen. We hebben zowel oog voor financiële elementen (vb. loon, extra legale voordelen, benefits,…) als niet-financiële elementen (vb. groeikansen, autonomie en verantwoordelijkheden,…).
Meer info over ons beloningspakket is te raadplegen via bijgevoegde link waarom-kiezen-voor-het-olv-ziekenhuis.

Interesse?

Tiny Van Keymeulen
Oost-Vlaanderen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 35 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands

Aanbod

  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Planning, stock & inventory' jobs in Oost-Vlaanderen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.