Terug naar zoekresultaten Vorige

9 van 31

Volgende
Ons

Coördinator huishoudhulpen Puuur Aalter

Bij Ons

Staat 19 dagen op Jobat.be

Ben jij de nieuwe Coördinator van Puuur in het kantoor te Aalter?
 
Inderdaad met drie u’s, want bij ons draait het om u!
 
Puuur biedt huishoudhulp aan via het systeem van dienstencheques. Wij maken deel uit van Ons.
 
We hebben meer dan 3000  gemotiveerde personeelsleden en 18000  tevreden klanten. We bieden jobs aan over heel Vlaanderen, dicht bij de woonplaats van ons personeel.

Coördinator huishoudhulpen Puuur Aalter

Functieomschrijving

Je gaat op zoek naar de ‘perfect match’  tussen  huishoudhulp en particuliere klant:
  • Je luistert naar de behoeften van de klant, analyseert deze en anticipeert hierop.
  • Je rekruteert en selecteert huishoudhulpen via specifieke rekruteringsacties en in nauwe samenwerking met lokale partners (VDAB, OCMW…).
  • Je stelt gescreende huishoudhulpen voor aan particuliere klanten.
  • Je volgt huishoudhulpen op van A tot Z:
    • Planning
    • Briefing bij aanvang van een opdracht
    • Opvolging van vragen tijdens tewerkstelling
    • Uitbetaling en opvolging van de sociale wetgeving (in nauw overleg met de personeelsdienst)
    • Houden van functioneringsgesprekken met huishoudhulpen
 
Je speelt een actieve rol bij de commerciële groei van je kantoor:
  • Je ontdekt commerciële opportuniteiten voor het dienstencheques – marktsegment en bouwt deze verder uit.
  • Je bouwt een netwerk van contacten uit met lokale instanties (VDAB, OCMW…).
  • Je stimuleert mond-aan-mond reclame bij kandidaten en klanten.
  • Je hebt interesse in de lokale arbeidsmarkt en je informeert je hierover op regelmatige basis.
 
Administratie en rapportering:
  • Je volgt de wetgeving rond dienstencheques nauw op en past deze in overleg met de personeelsdienst correct toe.
  • Je optimaliseert de input van kandidaten- en klantengegevens in de interne databank
  • Je maakt de planningen op, je verwerkt de prestaties… (in overleg met de personeelsdienst, de boekhouding en het management).

Profiel

  • Je hebt minstens een Bachelor diploma.
  • Je hebt minimum 3 jaar relevante werkervaring.
  • Je bent een krak in plannen en organiseren.
  • Je hebt commerciële feeling.
  • Je beschikt over zeer goede administratieve vaardigheden.
  • Je kan zowel zelfstandig als in team werken.
  • Je weet hoe medewerkers aan te sturen en te begeleiden.

Aanbod

  • Voltijds contract  (of 80%) van onbepaalde duur.
  • Een uitdagende job met ruimte om zelf initiatief te nemen.
  • Je maakt deel uit van een grote groep ‘Ons’,  binnen een sterk groeiende zorgsector.
  • Naast een competitief loonpakket (maaltijdcheques en hospitalisatieverzekering) mag je rekenen op een degelijke ondersteuning binnen de groep.
  • Ons staat voor een gezond evenwicht tussen privé- en professioneel leven.
  • Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap…
Gent

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 41 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Rekrutering & selectie
  • Sector: Dienstverlening en Human Resource
  • Aalter (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Deeltijds of voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Rekrutering & selectie' jobs in Gent meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.