Terug naar zoekresultaten Vorige

3 van 9

Volgende
OBRA|BAKEN vzw

Coördinator algemene administratie en financiën

Bij OBRA|BAKEN vzw

Staat 16 dagen op Jobat.be

OBRA|BAKEN vzw biedt ondersteuning op maat aan mensen met een beperking en hun netwerk.

Coördinator algemene administratie en financiën

Functieomschrijving

De kern van je job als coördinator administratie en financiën is:
  • in afstemming met directie en de andere coördinatoren mee aansturen van de personele en financiële middelen van OBRA|BAKEN vzw. Je overziet organisatiebreed de administratieve noden en kan vanuit dit perspectief de verschillende deelwerkingen ondersteunen.
  • empowerend samenwerken en leiding geven aan het administratief team (4 medewerkers).Je ondersteunt en volgt het team op.
  • aanspreekpunt zijn voor alle cliënten, directie en medewerkers.
  • je kan een financieel takenpakket tot een goed einde brengen en dit in samenwerking met een externe boekhouder en boekhoudkundige medewerkers. 
  • je volgt alles op wat de administratieve zijde van personeelszaken betreft samen met de medewerker personeelszaken.Jij staat hier voornamelijk in voor de opvolging van personele inzet.
     
 
Wij vinden daarbij volgende attitudes en/of competenties belangrijk:
  • Je werkt klantgericht zowel intern als extern.
  • Je werkt analytisch en kan vlot verbanden leggen.
  • Je hebt financieel inzicht en kan dit linken aan interne en externe factoren.
  • Je hebt kennis van personele wetgeving.
  • Je kan medewerkers ondersteunen en motiveren (empoweren).
  • Je bent creatief en kunt out-of -the -box denken.
  • Je bent oplossingsgericht: elk probleem of elke vraag is een uitdaging en kent een oplossing.
  • Je bent pragmatisch en zoekt oplossingen die bijdragen tot de algemene kwaliteit van de dienstverlening (cliënten, klanten, medewerkers énorganisatie).
  • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en wil trots zijn op je werk.
  • Je wil werken met en tussen mensen met een beperking.
 
Wij verwachten het volgende wat werkplek betreft:
  • Je werkt hoofdzakelijk in Evergem, maar ook de deelwerkingen in Gent mogen geregeld een bezoek van jou verwachten.
  • Vergaderingen kunnen zowel in Evergem als Gent doorgaan.
 
Wij verwachten op vlak van PC-vaardigheden:
  • Je hebt een doorgedreven kennis van Word, Excel, Outlook en een Office-omgeving.
 
 

Profiel

Wij zoeken:
  • Minimaal een bachelor A1 (met doorgedreven cijfermatige kennis en analytisch vermogen)
  • Iemand die:
    • minimaal 30,4 uur per week wil werken – voltijds werken is ook mogelijk (38 uren/week)
    • onmiddellijk in dienst kan treden en dit voor onbepaalde duur
    • flexibel wil werken
    • beschikt over een rijbewijs B
    • beschikt over een eigen wagen en bereid is deze te gebruiken voor dienstverplaatsingen (tegen een onkostenvergoeding)
 
 

Aanbod

Wij bieden jou:
  • Een uitdagende job met veel afwisseling qua takenpakket en eigen regelruimte wat agenda betreft
  • Een contract onbepaalde duur
  • Anciënniteit uit de social profit kan onbeperkt meegenomen worden
  • Fietsvergoeding woon-werkverkeer
  • Onkostenvergoeding bij dienstverplaatsing
  • 20 dagen wettelijk verlof, aangevuld met 2 dagen conventioneel verlof en leeftijdsverlof (vanaf 35 jaar)
  • Een lerende werkvloer
     
 
 
Gent

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 23 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Financieel management
  • Sector: Overheid en Social Profit
  • Evergem (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 5 jaar ervaring
  • Nederlands

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Financieel management' jobs in Gent meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.