Terug naar zoekresultaten Vorige

11 van 14

Volgende
Gemeente Knokke-Heist

Coördinator administratie openbaar domein

Gemeente Knokke-Heist | Knokke-Heist | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 6 dagen op Jobat.be

Gemeente Knokke-Heist

Coördinator administratie openbaar domein

Functieomschrijving

Leiden en coördineren van de administratieve cel van de dienst Openbaar Domein. Administratief opvolgen van beleidsdossiers en planningsprocessen gerelateerd aan de thema’s openbaar domein en mobiliteit, geïnitieerd door de hogere overheid en waarbij advies noodzakelijk is vanuit het gemeentelijk niveau.
Concreet betekent dit:
  • het coördineren van de adviesvraag aan de gemeente van (boven)lokale beleidsdossiers en planningsprocessen gerelateerd aan de thema’s openbaar domein en mobiliteit;
  • het coördineren van de interne en externe communicatie en participatie rond dossiers van de afdeling Openbaar Domein;
  • instaan voor een open interne communicatie naar de medewerkers, de hiërarchische oversten, de andere diensten en het beleid;
  • zorgen voor een kwaliteitsvolle taak- en mensgerichte aansturing van de medewerkers.

Profiel

  • Een bachelordiploma of gelijkgesteld.
  • Voor vast benoemde functies moet je inwoner zijn van de EER of de Zwitserse Bondstaat.

Aanbod

Aan deze functie is de salarisschaal B1 – B3 verbonden.
Het minimum bruto jaarsalaris in de salarisschaal B1 trap 0 bedraagt 29.529,37 EUR.
Bovenstaand bedrag wordt weergegeven als minimum basisbedrag, los van gezinssamenstelling of eventuele meerekenbaarheid van privé-anciënniteit.

Je kan een loonsimulatie van jouw persoonlijke situatie opvragen via vacature@knokke-heist.be

Diverse extralegale voordelen:
  • Opleidingsmogelijkheden
  • Uitgebreid onthaaltraject
  • Glijdende werkuren
  • Maaltijdcheques per effectief gewerkte dag (7,00€/cheque)
  • Fietsvergoeding, mogelijkheid tot abonnement openbaar vervoer
  • Gratis hospitalisatieverzekering voor het gehele gezin
  • Gratis parkeermogelijkheid
Anciënniteit
Gezien de functie van Coördinator Openbaar Domein B1-B3 een knelpuntberoep is, kunnen kandidaten relevante beroepservaring uit de privé-sector of als zelfstandige laten meerekenen met een maximum van 15 jaar.
Beroepservaring uit de openbare sector kan onbeperkt worden meegenomen. Dit moet worden aangetoond met originele werkgeversattesten.
De relevantie van de beroepservaring wordt beoordeeld op basis van een vergelijking van die ervaring met de voorwaarden en met het functieprofiel voor de functie waarvoor men solliciteert.
Raadpleeg zeker de informatiebrochure om meer te weten te komen over de evolutie in de loopbaan.

Hoe solliciteren?
Solliciteer online tot en met 27 maart 2019 via www.poolstok.be/vacatures.
Solliciteer je voor het eerst via Poolstok? Maak vooraf je kandidatenprofiel aan op het webplatform en voeg je CV, motivatiebrief en eventuele bewijsdocumenten toe.
Na bovenstaande datum worden geen kandidaatstellingen meer aanvaard.


Nog vragen?

Interesse?

Brugge

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 9 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds
  • Maaltijdcheques
  • Individuele hospitalisatieverzekering

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Overheid' jobs in Brugge meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.