Terug naar zoekresultaten
TUI

Continuous Improvement Manager

Bij TUI | Oostende | Onbepaalde duur, Voltijds

Kies voor een job bij TUI en help elke dag onze belofte 'Discover your smile' waar te maken. Wist je dat TUI Belgium de grootste Belgische toerismegroep is? Een jonge én hyperstabiele onderneming actief in touroperating, distributie én luchtvaart. Geef jouw (internationale) ambitie vleugels binnen ons bruisende team van 2000 gedreven collega's. Met de verticale, horizontale en geografische doorgroeimogelijkheden zitten je carrièreplannen meteen op kruissnelheid. 
Ga bij ons de uitdaging aan met de TUI-smile op je gezicht: het symbool voor de waardering en tevredenheid van onze klanten, én van onze medewerkers. 

Continuous Improvement Manager

Functieomschrijving

Als Continuous Improvement Manager sta je in voor het identificeren en implementeren van verbeteringen in processen, procedures en systemen voor Customer Services, om zo de efficiëntie en dienstverlening van het customer service center te verhogen. Hiervoor maak je gebruik van performance excellence methoden zoals Lean Six Sigma.

 

Je maakt deel uit van het Customer Service management team en bent verantwoordelijk voor zowel project identificatie als management.

Project identificatie

  • Begrijpen en in vraag stellen van end-to-end processen en analyses en voorstellen van optimalisatiemogelijkheden met directe impact op onze dagdagelijkse activiteiten
  • Opmaken en opvolgen van business cases van deze verbetervoorstellen
  • Coördineren met tal van stakeholders uit verschillende afdelingen en niveaus om projectopportuniteiten, prioriteiten en uitdagingen te identificeren en te definiëren

 

Project management

  • Voor sommige projecten die resulteren uit de voorgelegde business cases zal jij als project lead optreden en de projecten uitvoeren en opleveren. Voor andere projecten duid je in samenspraak met het management team een project lead aan.
  • Als project lead stel je een projectplanning op, bewaak je deze planning en rapporteer je op regelmatige basis, zodat het project gerealiseerd wordt binnen de vooraf bepaalde timing, budget en doelstellingen.
  • Je bouwt, begeleidt en coacht teams indien nodig ter realisatie en implementatie van het project. Waar nodig focus je op het veranderproces door change-management toe te passen.
  • Je stelt een trainings- en implementatieplan op om een vlotte go live te verzekeren.

Profiel

Sta je op met een ontembare drive om elke dag de beste te zijn?

Kent jouw wil geen grenzen ?

Zit TUI in je DNA ?

Dan bij jij misschien wel de persoon die we zoeken !

Je behaalde een masterdiploma en hebt reeds een mooie ervaring binnen TUI opgebouwd. Momenteel ben je klaar voor een nieuwe uitdaging binnen ons bedrijf die je met de bekende TUI-smile zal aangaan.

Als Continuous Improvement Manager…

  • ben je hands-on
  • bezit je een sterk oordeelsvermogen en ben je besluitvaardig
  • ben je in staat om complexe situaties in te schatten en op te delen
  • ben je analytisch en gestructureerd
    ingesteld
  • heb je sterke communicatieve en interpersoonlijke skills

Ervaring in Lean Six Sigma is een plus.

Last but not least… Je straalt en ademt ‘TUI’ volledig uit. “Trusted-Unique-Inspiring”, het zit in jouw DNA!

Aanbod

Geef je internationale carrière een boost! TUI is het grootste reisbedrijf van Europa, je werkt dus samen enthousiaste collega's uit verschillende landen. Laat je inspireren door verschillende collega's uit jouw vakgebied!

Als  dynamisch bedrijf bieden we je ook de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen. We bieden binnen TUI Group verschillende specifieke talentprogramma's en opleidingen aan. Laat gerust even weten waar jij nood aan hebt en we bekijken de mogelijkheden!

Heel interessant is het cafetariaplan dat TUI Belgium aanbiedt. Je stelt jouw eigen loonpakket samen, naar je eigen noden en wensen! Iedere sector heeft zijn voordelen, ook de toeristische sector: Zo krijg je van ons geweldige kortingen op reizen!

Een extra pluspunt aan jouw functie bij TUI te Oostende: Het gaat om een job aan zee, zonder pendelstress!

 
Deze job wordt niet langer aangeboden.
Brugge - Oostende

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

  • Functietype: Sales management
  • Sector: Horeca en Toerisme
  • Oostende (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Secundair onderwijs
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Sales management' jobs in Brugge - Oostende meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.