Terug naar zoekresultaten

1 van 29

Volgende
Thomas Cook In Destination Management

Contact Centre Agent - Nederlands/Frans

Bij Thomas Cook In Destination Management

Staat vanaf vandaag op Jobat.be

Bij Thomas Cook zijn we ambitieus: we zien het als onze missie om ‘s werelds meest geliefde reisorganisatie te zijn.

Als onderdeel van het In Destination Service Management (IDM) draag je de gast in het hart tijdens elk onderdeel van hun vakantie.

Contact Centre Agent - Nederlands/Frans

Functieomschrijving

Hoe zou je het vinden om iemands droomvakantie waar te maken?


Als Contact Centre Agent is dat precies wat je voor onze gasten doet. Verplaats je in de flip-flops van je gasten om echt te begrijpen wat ze zoeken in de perfecte vakantie.
Je maakt deel uit van het In Destination Service Management Team (IDM) en draagt je gasten een warm hart toe tijdens heel hun vakantie. Je werkt in een van onze Contact Centres in het buitenland en samen met je collega's lever je 24/7 service aan onze gasten wereldwijd.

Je takenpakket:

  • Je verwerkt alle vragen die binnenkomen via de diverse kanalen: telefoon, sociale media, sms, e-mail, Skype en live chat, en stuurt alles vlot naar de juiste personen.
  • Je werkt vlot met software en andere tools, zodat je vlug informatie en antwoorden vindt voor alle vragen.
  • Je bezorgt de gasten een onvergetelijke vakantie. 

Profiel

Welke bagage heb je nodig?

  • Je hebt een passie om voortdurend uitstekende klantenservice te leveren.
  • Enige ervaring met klantenservice is een pro. Maar, misschien ben jij wel een natuurtalent?
  • Je bent stressbestendig en houdt het hoofd koel als er druk op de ketel is.
  • Je bent een kei in het organiseren en kunt vlot prioriteiten stellen.
  • Je hebt overtuigingskracht en enthousiasme. Je bent nieuwsgierig om te leren en te onderzoeken en je wilt jezelf verder ontwikkelen.
  • Je haalt mooie resultaten door zelfstandig te werken, maar ook als deel van een team.
  • Je hebt een zelfverzekerde en plezierige aanpak!
  • Je kunt vlot overweg met technologie (pc, tablet, smartphone...)
  • Zon en mooi weer schrikken jou niet af!

Aanbod

  • Wij geven je ook heel wat bagage mee voor je vertrekt: uitstekende opleidingen (ook tijdens je job)
  • Mogelijkheid tot het volgen van talencursussen
  • Goede doorgroeimogelijkheden
  • Accommodatie ter plaatse
  • Lifestyle, fun en nieuwe ervaringen in het buitenland
  • Werken in een internationaal team
  • Verschillende mogelijkheden voor werk in de winter
  • Private ziekteverzekering in Zwitserland
  • Een aantrekkelijk salarispakket
Buitenland

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 39 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Telesales
  • Sector: Horeca en Toerisme
  • in één van onze contact centers op een zonnige bestemming
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Secundair onderwijs
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Bepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service, Telesales' jobs in Buitenland meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.