Terug naar zoekresultaten
Accent

Consultant large accounts Retail (M/V)

Via Accent | Oost-Vlaanderen | Voltijds

Staat 60 dagen op Jobat.be

Bedrijfsinfo

Accent opgericht in 1995 is een uitzend-selectiebedrijf met het grootste gespecialiseerde kantorennetwerk in België (250 kantoren 750 eigen medewerkers) die dagelijks meer dan 8000 mensen tewerkstellen.

Al 22 jaar onderscheidt Accent zich door de professionele aanpak en in het aanbieden van jobs met optie op een vast contract Accent maakt deel uit van de House of HR een groep bestaande uit andere gespecialiseerde HR bedrijven: Accent (uitzendselectie) Logi-Technic (outsourcing) en Peak6 (HR consultancy). Het afgelopen jaar vonden er meerdere allianties plaats. Het Vlaamse Tec het Franse Abylsen de Nederlandse Covebo en Continu en het Duitse Zaquensis en Time Partner vallen nu allemaal onder House of HR.

Bezoek onze website www.accentjobs.be voor meer informatie.

Fonkelen jouw ogen na het lezen van deze vacature voor Recruitment Consultant? Dan is de eerste klik alvast gemaakt. Aarzel niet om contact op te nemen en we bekijken of de match made in heaven is!

Stuur me dan snel je cv en motivatie tashina.vantuyckom@be.accent.jobs
Verras me via telefoon 051 460 424 of 0473 35 36 47

Consultant large accounts Retail (M/V)

Functieomschrijving

Als Consultant Large Accounts zal je werkzaam zijn in ons kantoor voor de Large Accounts van Retail waarin je de klanten van één van deze niches zal behartigen: Food Fashion Non-Food Showroom & Non-Food Doe-het-zelf. Als Consultant Large Accounts sta je in voor het volledige beheer van jouw klantenportefeuille concreet houdt jouw takenpakket in dat: ? Je de SPOC bent tussen de klant en ons kantorennetwerk. ? Je regelmatig een update vraagt aan jouw klant omtrent de vacatures. ? Je deze vacatures dispatcht en opvolgt in ons kantorennetwerk. ? Je promomails opmaakt naar ons kantorennetwerk alsook de instroom op die vacatures nauw opvolgt. ? Je nauw contact houdt zowel met de klant als ons kantorennetwerk om de vacatures ingevuld te krijgen. ? Je commerciële acties voorlegt en neemt om de vacatures ingevuld te krijgen. ? Je zorgt voor een correcte administratieve afhandeling bij opstart van een uitzendmedewerker. ? Je zorgt voor een correcte en adequate administratieve opvolging van jouw pakket contracten. ? Je op vraag van de klant een Excel-rapport kan bezorgen op maat van de klant.

Profiel

? Je beheerst heel goed de Franse taal (klanten zijn gevestigd over gans België).
? Je houdt van communiceren zowel telefonisch als via mail & zowel met onze kantoren als met onze klanten.
? Je kan heel goed prioriteiten stellen.
? Je houdt ervan om tegen tijdsdruk je taken af te werken.
? Je bent sterk administratief en punctueel in het afwerken van je taken.
? Je hebt een drive voor verantwoordelijkheid en beschouwt het aangewezen pakket ook als jouw pakket die je ten volle behartigt: commercieel administratief en op omzet

Aanbod

? Je komt terecht in een geoliede machine die je omwille van de anciënniteit van de huidige medewerkers voldoende ondersteuning kan bieden.

? Je draagt tot de groei van ons kantoor en wordt daarvoor ook beloond.

? Je krijgt de kans en vrijheid om jezelf te ontplooien op jouw klanten pakket.

? Je kan naast de training on the job extra trainingen volgen via onze Accent Business School.

? Je wordt een motiverend salarispakket aangeboden dat bestaat uit een vast loon een variabel loon maaltijdcheques onkostenvergoeding & hospitalisatieverzekering.

Interesse?

VG13/BUO
Oost-Vlaanderen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 13 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands

Aanbod

  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Sales binnendienst' jobs in Oost-Vlaanderen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.