Terug naar zoekresultaten
SCK-CEN

Leveranciersboekhouder te Oudergem (m/v)

Bij SCK-CEN

Staat 20 dagen op Jobat.be

Even voorstellen

SCK•CEN behoort tot de grootste onderzoeksinstellingen van België. Meer dan 700 medewerkers zetten zich iedere dag in voor de ontwikkeling van vreedzame toepassingen van radioactiviteit. Onze ontwikkelingen resulteerden al in een lange lijst van innovatieve en toekomstgerichte toepassingen voor de medische wereld, de industrie en de energiesector. Onze expertise is wereldwijd erkend.

Drie onderzoeksthema’s krijgen doorheen al onze activiteiten extra aandacht:

 

  • Veiligheid van nucleaire installaties
  • Doordacht beheer van radioactief afval
  • Bescherming van mens en milieu tegen ioniserende straling

SCK•CEN werkt samen met tal van onderzoekspartners in binnen- en buitenland.

De werking van SCK•CEN heeft op talrijke vlakken rechtstreekse invloed op het dagelijkse leven in onze samenleving. Naast onze activiteiten als onderzoekscentrum, organiseren we opleidingen en bieden we gespecialiseerde diensten en consultancy aan.

Leveranciersboekhouder te Oudergem (m/v)

Functieomschrijving

Als één van de drie leveranciersboekhouders staat u in voor:

  • de behandeling binnenkomende post;
  • het controleren van facturen op wettelijke conformiteit;
  • de digitalisering van de facturen;
  • de controle van bestelbonnen met facturen;
  • het contact met de aankoopdienst bij problemen;
  • het boeken van facturen;
  • het klassement van betaalde facturen;
  • het beheren en uitvoeren van douaneformaliteiten;
  • het analyseren van winst- en verliesrekeningen en balansrekeningen;
  • de opmaak van BTW/Intrastat-aangiftes en wettelijke rapporten;
  • het bijhouden en bestellen van kantoormateriaal als back-up.

Profiel

  • u heeft een diploma van Bachelor (graduaat, hoger onderwijs van het korte type met volledig leerplan) in de richting boekhouden;
  • u heeft bij voorkeur 1 tot 3 jaar ervaring in leveranciersboekhouding maar net afgestudeerden met hogervermeld diploma komen ook in aanmerking;
  • u heeft een grondige kennis van BTW;
  • u heeft een sterke verantwoordelijkheidszin, zelfstandig beslissingen kunnen nemen en autonoom kunnen werken;
  • u bent hands-on en praktisch ingesteld;
  • u bent stressbestendig en respecteren van deadlines en procedures;
  • u heeft goede communicatieve vaardigheden en vlot zijn in de samenwerking met collega's;
  • u heeft bij voorkeur kennis van ERP-systemen, en idealiter kennis van het boekhoudsysteem van SAP;
  • u heeft kennis van informaticatoepassingen (MS office);
  • u heeft een goede kennis van het Nederlands, Frans en Engels.

Aanbod

Wat hebben wij u te bieden? 
  • een uitdagende en afwisselende job
  • kansen tot zelfontwikkeling en veel opleidingskansen binnen en buiten uw vakgebied
  • een boeiende, internationale en hooggekwalificeerde werkomgeving
  • een aantrekkelijk loon met een mooi pakket aan extralegale voordelen
  • een landelijke en groene omgeving, zonder file-stress
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 40 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Accounting' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.