Terug naar zoekresultaten
Baloise Insurance

Compensation & Benefits Officer

Bij Baloise Insurance

Staat 15 dagen op Jobat.be

Dynamiek is onze traditie
Onze medewerkers krijgen de vrijheid om hun evenwicht te vinden.
Tussen werk en privé.
Tussen eigen initiatieven en onze uitdagingen.
Tussen inspirerende collega's en persoonlijke waarden.
Als verzekeringsmaatschappij met een rijk verleden, combineren we het beste van twee werelden om die van u iets veiliger te maken.
Benieuwd hoe jij in deze combinaties past? Ontdek meer op www.baloise.be/jobs.

Compensation & Benefits Officer

Functieomschrijving

Om ons HR-departement te versterken, zijn we op zoek naar een enthousiaste en gemotiveerde collega binnen het team Payroll en Compensation & Benefits.  
  • Je staat mee in voor de personeelsadministratie en -beheer zoals voorbereiden van indiensttredingen, promoties/mutaties, uitdiensttredingen,…
  • Je bent mee verantwoordelijk voor het uitvoeren van payroll-activiteiten zoals de voorbereiding voor een correcte loonverwerking, het berekenen van vakantierechten, vakantiegeld, dertiende maand, aan- en afwezigheden opvolgen en bijsturen, …
  • Je staat in voor de best mogelijke dienstverlening naar management en medewerkers door proactief te communiceren, ondersteuning te geven aan collega's, regelmatige afstemming met HR Business Partners, …
  • Je werkt proactief of op vraag concepten uit en formuleert voorstellen tot het optimaliseren van de HR topics binnen bepaalde deadlines. Je stemt hierover af met de Teamleader Payroll en Comp&Ben.
  • Je werkt actief mee aan de optimalisatie van de HR-systemen (o.a. HR Acces en eBlox).
  • Je maakt rapporten en analyses op aangaande HR KPI’s, targets en personeelsevoluties a.d.h.v. bepaalde criteria om zo tot de gevraagde conclusies te komen. 
Je biedt administratieve ondersteuning bij het up-to-date houden van de functiebeschrijvingen en het functiehuis, HR-processen en procedures, de voorbereiding van het sociaal overleg en HR-projecten, zoals bijvoorbeeld het evaluatieproces van medewerkers i.s.m. Development, GDPR, ...
 

Profiel

  • Je bezit minimaal een bachelordiploma in een economische richting of je hebt reeds ervaring met analyses binnen personeelswerk.
  • Je hebt een gevorderde kennis van Excel.
  • Ervaring met eBlox of werkervaring bij een sociaal secretariaat is een pluspunt.
  • Je werkt graag met cijfers en strakke deadlines motiveren jou.
  • Je bent proactief en oplossingsgericht.
  • Je hebt zin voor initiatief en bent flexibel.
  • Je bent een communicatieve teamplayer met een analytische geest.
  • Je hebt  een zeer goede kennis van het Nederlands en een goede kennis van het Frans en het Engels.
Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 45 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Compensation & benefits
  • Sector: Financiën en Verzekeringen
  • Berchem (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Beperkte ervaring (< 2 jaar)
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Compensation & benefits' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.