Terug naar zoekresultaten
Unique Office

Compensation & Benefits Officer (m/v) | Olen

Via Unique Office

Nog 7 dagen om te solliciteren

Onze klant is een eigentijdse, internationale winkelformule met vestigingen in acht Europese landen. Dagelijks engageren hun enthousiaste medewerkers zich om de trends op de voet te volgen waardoor ze een kwalitatief alternatief bieden voor dure designmerken. Zo maken ze met hun feelgoodproducten van een huis een heerlijke thuis.



Interesse? Dan kan je solliciteren door te klikken op de knop ‘Solliciteer nu’. We bellen je zo snel mogelijk op!



Vragen kan je stellen aan Melissa (Consultant) op het nummer: 014 28 54 14.



Hopelijk tot binnenkort!



 


Compensation & Benefits Officer (m/v) | Olen

Functieomschrijving

Onze klant is een internationale winkelketen gespecialiseerd in huis- en tuindecoratie. Ondertussen tellen ze meer dan 500 winkels in 8 Europese landen. Om het HR team te versterken zijn ze op zoek naar een voltijdse compensation & benefits officer (m/v). Je rapporteert hierbij rechtstreeks aan de Director HR & Communication.

Als teamlid heb je volgende verantwoordelijkheden:

  • Je bent het aanspreekpunt voor allerhande uiteenlopende vragen m.b.t. compensation & benefits (arbeidsreglementen, policies, dadingen, CAO’s.…).
  • Voor ontwikkelingen en trends m.b.t. compensation & benefits blijf je voortdurend alert. In dat kader neem je deel aan diverse compensation projecten (functieclassificatie, loonbeleid, bonusbeleid…) en formuleer je voorstellen in verband met de marktconformiteit van de arbeidsvoorwaarden (PC 311, 140.39, 226).
  • Je inventariseert relevante ontwikkelingen rond sociale wetgeving en deelt deze kennis met jouw HR collega’s.
  • Je werkt mee aan de HR rapportering zoals headcount, loonkosten, ziekteverzuim en arbeidsongevallen.
  • Het internationale wagenpark beheer je van A tot Z (administratie, bestelling nieuwe wagens, opvolging huidige fleet, schadedossiers…).
  • Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van de bedrijfsgsm’s.
  • Je volgt alle verzekeringsdossiers op m.b.t. ongevallen bij klanten in de Belgische filialen.
  • Je werkt mee aan het uitwerken van diverse internationale HR-projecten.
  • Je ondersteunt het team daar waar nodig.

Profiel

Naar wie zijn we op zoek?:




  • Je beschikt minstens over een bachelor diploma of over gelijkwaardige ervaring.

  • Je hebt verder ook minstens 3 tot 5 jaar ervaring in een gelijkaardige rol.

  • Van sociale wetgeving en arbeidsrecht heb je een uistekende kennisen je beschikt ook over een goede fiscale kennis op gebied van bezoldiging en extralegale voordelen (groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, cafetariaplannen…).

  • Je bent analytisch sterk en hebt een goede kennis Excel.

  • Je bent hands-on, oplossingsgericht en hebt zin voor initiatief.

  • Verder ben je ook een flexibele teamplayer met een brede interesse binnen HR.

  • Van het Frans en het Engels beschik je over een zeer goede mondelinge en schriftelijke kennis. Kennis van het Duits is een pluspunt.


Aanbod

Wat geven we jou hiervoor in de plaats?:



  • Een (optie)/vast contract.

  • Een afwisselende job, met de mogelijkheid om veel bij te leren.

  • Je komt terecht in een enthousiast team;

  • Binnen een internationaal bedrijf waar je je talen kan blijven gebruiken.

  • Verder kan je ook rekenen op een filevrije omgeving;

  • En een aantrekkelijk loon, aangevuld met maaltijdcheques.


Antwerpen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 7 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands

Aanbod

  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Compensation & benefits' jobs in Antwerpen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.