Terug naar zoekresultaten
Secretary Plus Antwerpen

Communicatieve Customer service kracht in groeiend bedrijf- Antwerpen (1213977)

1213977

Via Secretary Plus Antwerpen

Nog 6 dagen om te solliciteren

Secretary Plus is reeds 25 jaar de nummer één voor de selectie, rekrutering, uitzending, outsourcing en opleiding van meertalige managementassistants. Wij zijn marktleider, leveren maatwerk, nemen een adviserende rol op ons en zijn zowel benchmark als referentie. Secretary Plus vindt voor jou de ideale functie die overeenstemt met je kwalificaties. Zowel voor tijdelijke opdrachten, vaste aanwervingen als voor projecten bij onze klanten houden we altijd rekening met jouw ervaring, competenties en wensen.

Communicatieve Customer service kracht in groeiend bedrijf- Antwerpen (1213977)

Functieomschrijving

Je takenpakket bestaat uit:
* het administratief en logistiek ondersteunen van  consultants die advies verlenen aan klanten omtrent tewerkstelling van personeel op nationaal en internationaal vlak; 
* het leveren van administratieve, logistieke en commerciële ondersteuning aan interne en externe klanten;
* sales back-office van het team verzorgen oa door het opmaken, versturen en opvolgen van standaard offertes en bestelbons, verkooporders en contracten;
* het kritisch evalueren van mogelijkheden om processen & systemen performanter, efficiënter en gebruiksvriendelijker te maken;
* het zorgen voor een correcte, interne en externe communicatie;
* het verzorgen van sales back-office o.a. door het opmaken, versturen en opvolgen van  offertes en bestelbonnen, verkooporders en contracten;
* af en toe verplaatsing naar onze kantoren in Brussel.

Profiel

Onze klant verwacht dat je:
* minimum beschikt over een bachelordiploma en kan terugblikken op enkele jaren ervaring;
* communicatief bent, zowel mondeling als schriftelijk;
* initiatief neemt en actiegericht bent;
* Nederlandstalig bent met een zeer goede kennis van het Frans en een goede kennis van het Engels;
* snel, nauwkeurig en probleemoplossend werkt;
* een passie hebt voor het ondersteunen van een team consultants én absoluut klantgericht;
* een proactieve houding hebt, gericht op de verdere optimalisatie van de processen en flows binnen de unit en divisie;
* een grondige kennis hebt van MS Office;
* zowel zelfstandig als in team kan werken;
* flexibiliteit en stressbestendigheid tot jouw goede eigenschappen kan rekenen en matuur kan omgaan met change;
* ook flexibel bent naar afstand toe, om af en toe een verplaatsing naar Brussel te doen.

Aanbod

* Ze garanderen je een innoverende organisatie waar je persoonlijke ontwikkeling hand in hand gaat met het opleveren van ijzersterke resultaten - nationaal én internationaal;
* Een vast contract na een geslaagde interimperiode;
* Tewerkstelling: 4/5de of fulltime;
* Vakantie: 20 dagen + 12 ADV (vrij te kiezen);
* Uren: 39u/week: starten tussen 8u-9u, stoppen kan vanaf 17u tot 17.45u (45min pauze);
* Extralegale voordelen: maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, laptop, fitness, bedrijfsrestaurant, kinderopvang tijdens vakanties, en nog tal van andere voordelen.
Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 6 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Beperkte ervaring (< 2 jaar)
  • Frans, Nederlands, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.