Terug naar zoekresultaten
Accent

Commerciële binnendienstmedewerker

Accent | Brussel | Voltijds

Nog 3 dagen om te solliciteren

Wat begon als een klein familiebedrijf is vandaag een internationale speler op het vlak van Quality of Life Services. Onze klant biedt een brede waaier van diensten aan die het welzijn van hun klanten en servicegebruikers verbeteren zoals het onderhoud van technische installaties receptiediensten cleaning groenbeheer en cateringdiensten. Al hun diensten leveren ze in zeer uiteenlopende woon- en werkomgevingen: overheidsinstellingen en bedrijven scholen en universiteiten penitentiaire instellingen woonzorgcentra en ziekenhuizen.

Wil je meer informatie over de vacature van commerciële binnendienstmedewerker in Brussel - neem dan snel contact op met Accent Office & Sales in Jette op het nummer 02 421 08 70 - of per mail naar jette@be.accent.jobs

Commerciële binnendienstmedewerker

Functieomschrijving

Als commerciële binnendienstmedewerker in Brussel neem je volgend takenpakket voor jouw rekening:
  • Je bent verantwoordelijk voor de contacten met klanten/prospecten
(telefoon mail fax post)
  • Bij de lancering van marketingcampagnes beantwoordt je vragen van
klanten en zorgt u voor de opvolging van aanvragen
  • Je bent verantwoordelijk voor de administratie van A tot Z (van aanvraag
tot afsluiting van het contract)
  • Je bent verantwoordelijk voor de systematische update van de
klantendatabase en voor de te ondernemen acties
  • Je behandelt de leads van de sociale secretariaten
  • Je stelt actief onze producten voor aan klanten via telefonische follow-up
acties (cross-selling deep-selling enz.) Als commerciële binnendienstmedewerker kom je terecht op de interne sales afdeling. Men zorgt voor het correcte en vlotte verloop van de klantendossiers neemt actief deel aan marketing campagnes en biedt ondersteuning aan het externe sales team. Je maakt deel uit van een team van acht mensen en rapporteert aan de supervisor van het departement. Je beheert de aanvragen en geeft informatie aan KMO's Tijdens de marketingcampagnes m.b.t. hun producten ben je het eerste aanspreekpunt van de klanten en verzeker je de administratieve opvolging. Je zal ook regelmatig instaan voor zowel telefonische verkoop van de producten aan potentiële klanten als het maken van afspraken voor de externe accountmanagers.

Profiel

Als commerciële binnendienstmedewerker in Brussel beschik je idealiter over volgend profiel:
  • Je spreekt en schrijft perfect Nederlands of Frans met een uitstekend niveau van de andere landstaal zowel schriftelijk als gesproken
  • Tussen 2 en 3 jaar ervaring in een gelijkaardige commerciële functie
  • Interesse in en/of begrip van producten met betrekking tot extralegale voordelen
  • Klantgericht en uitstekende communicatieve vaardigheden.
  • Zeer goede kennis van informaticatools en het vermogen om nieuwe programma's te leren gebruiken
  • Zowel zelfstandig als in een team kunnen werken
  • Stipt en organisatorisch zijn
  • Business - en resultaatgericht

Aanbod

In ruil voor jouw talent bieden we voor de functie van commerciële binnendienstmedewerker:
  • Een aantrekkelijke functie binnen een dynamisch bedrijf waarin iedereen de kans krijgt om zich te ontwikkelen
  • Een aantrekkelijk loonpakket met extralegale voordelen.
  • Gevestigd in Brussel (Elsene) dichtbij het station Etterbeek en de metrohalte Delta
  • Conciërgerie waar je terecht kan voor diverse diensten: droogkuis strijkdienst herstellen van schoenen aankoop geschenken enz.

Interesse?

00305-406-20121204
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 3 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Lager onderwijs
  • Nederlands

Aanbod

  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Sales support & administratie' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.