Terug naar zoekresultaten
VIO HR Kempen HR

COMMERCIËLE BINNENDIENST MEDEWERKER (M/V)

Via VIO HR Kempen HR

Nog 3 dagen om te solliciteren

-

COMMERCIËLE BINNENDIENST MEDEWERKER (M/V)

Functieomschrijving

Voor onze klant in de voedingssector en gelegen te Oelegem, zijn wij op zoek nog naar een Commerciële binnendienst medewerker (m/v).

In het team van de commerciële binnendienst zorg je voor de efficiënte en correcte registratie en opvolging van klantenorders om een correcte en tijdige levering aan de klant te verzekeren. Dit doe je in overeenstemming met de vereiste veiligheids-, kwaliteits- en bedrijfsdoelstellingen en de behoeften van de klant. In de communicatie met hun nationale en internationale klanten kan je jouw Franse en Engelse talenkennis dagelijks gebruiken.

Volgende taken voer je uit:

- Je zorgt voor de correcte ingave van klantenorders die je telefonisch of per mail ontvangt.

- Je registreert de klantenorders in het bedrijfseigen systeem om goederen te kunnen produceren, leveren en factureren in lijn met de gevraagde vereisten en binnen tijdsbestek.

- Je vraagt transporten aan bij externe magazijnen zodat de afgewerkte producten volgens verwachtingen (m.b.t. levertijd) kunnen bezorgd worden en je informeert de klanten.

- Je voert allerhande administratieve taken uit ter ondersteuning van de afdeling: opvolgen van commerciële acties en promoties, updaten klantenlijsten en –dossiers, retours aanvragen, facturatie, etc.

- Je stelt niet standaard etiketten op zodat deze voldoen aan de behoeften van de klant en de technische en kwaliteitsvereisten.

- Je beantwoordt telefonisch en per e-mail allerhande vragen van klanten over hun bestellingen en facturen.

Profiel

- Je bezit een Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring;

- Je beheerst de Franse taal uitstekend zowel gesproken als geschreven;

- Je kennis van het Engels is zeer goed. Kennis van het Duits is een pluspunt;

- Je bent administratief zeer sterk aangelegd;

- Je kan onder druk accuraat werken;

- Je bent klantvriendelijk en je kan duidelijk en gestructureerd communiceren;

- Je bent vertrouwd met de PC;

- Je kan goed samenwerken met een team en overleg plegen, ook over de afdelingen heen. Daarnaast kan je eveneens zelfstandig werken.

Aanbod

- Je komt terecht in een boeiende en stabiele onderneming met korte beslissingslijnen en een hoogtechnologisch productieproces waarin continu geïnvesteerd wordt.

- Je krijgt de nodige verantwoordelijkheid en een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen.

- Daarnaast bieden zij je een toffe, afwisselende job met ruimte voor initiatief in een uitdagende en dynamische werkomgeving.

- Het betreft een voltijdse tewerkstelling met adv-dagen en glijdende uren.
Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 3 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands, Engels, Frans, Duits

Aanbod

  • Interim optie vast
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Sales binnendienst' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.