Terug naar zoekresultaten
Jobmatch

Commercieel medewerker binnendienst

Via Jobmatch

Nog 6 dagen om te solliciteren

Jobmatch. In onze naam zit precies vervat wat wij doen.
Elke dag opnieuw zetten onze Consultants samen hun schouders onder het vinden van de perfecte match tussen kandidaten en bedrijven. En die match vinden, dat vraagt vakmanschap.
Onze individuele aanpak, gedrevenheid en oog voor kwaliteit resulteert in een stevige professionele relatie op lange termijn met zowel onze klanten als onze uitzendkrachten.

Commercieel medewerker binnendienst

Functieomschrijving

Voor onze klant zijn we op zoek naar een dynamisch polyvalent commercieel medewerker binnendienst met zin voor verantwoordelijkheid en met doorgroeimogelijkheden!

Je versterkt ons team en bent verantwoordelijk voor volgende taken:

1. Coördineren van alle activiteiten rond het onderdeel Outlet kantoormeubelen.
(ca. 50% van bestede tijd)

  • Ontvangen bezoekers in onze toonzaal
  • Telefonische oproepen ontvangen Klanten informeren
    (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • Bijhouden stock / stock op orde houden
  • Alle artikel up to date houden via alle verkoopkanalen (website, nieuwbrief etc.)
  • Af en toe lossen, inladen en monteren van kantoormeubilair

M.a.w. binnen de outlet krijg je een grote verantwoordelijkheid.
Indien succesvol kan je deze afdeling verder laten groeien onder jouw coördinatie.

2. Commerciële ondersteuning met opleiding binnen het team
(ca. 50 van bestede tijd)

  • Aanvragen van de klant technisch en commercieel onderzoeken (gewenste specificaties, mogelijk grafische intekening,; offerte opstellen)
  • Ontwikkelen van een vertrouwensrelatie met klanten door verschaffen van advies

Profiel

Om deze functie succesvol te kunnen vervullen zoeken wij iemand:

  • met motivatie, leergierigheid en die werk “ziet” en opneemt
  • die autonoom én in teamverband kan presteren
  • met klanttevredenheid in zijn/haar bloed
  • met zeer accurate manier van werken
  • met een eerste relevante werkervaring achter de rug van minstens twee jaar
  • met beheersing gangbare software zoals Microsoft Word, Excel, Outlook
  • met kennis van grafische programma’s is een pluspunt
  • die houdt van diversiteit in het takenpakket
  • waarbij fysiek werk geen hindernis vormt

Opgelet: voor deze vacature is zaterdagwerk vereist.
Er zal worden gewerkt met een beurtrol systeem waarbij compensatie tijdens de week wordt overeengekomen.
(Op maandag vrij is echter niet mogelijk.)

Aanbod

• Een voltijdse contract bij een dynamische KMO
• Zelfstandig werk,  takenpakket
• Correcte verloning, dertiende maand, vergoeding woon-werk-verkeer
Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 6 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Sales binnendienst
  • Sector: Dienstverlening en Human Resource
  • Antwerpen (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Secundair onderwijs
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Sales binnendienst' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.