Terug naar zoekresultaten
Accent

Commercieel medewerker binnendienst

Via Accent | Antwerpen | Voltijds

Accent Jobs is een uitzend selectiebedrijf dat de flexibiliteit van een uitzendbureau combineert met de kwaliteit van een selectiebedrijf.
Er worden enkel jobs aangeboden die uitzicht bieden op een vast contract.
Dit wordt mogelijk gemaakt door de 700 gepassioneerde medewerkers die elke dag meer dan 12.000 mensen aan een job helpen.
Met 230 kantoren heeft Accent Jobs het grootste kantorennetwerk van België.

Commercieel medewerker binnendienst

Functieomschrijving

  • Je biedt brede ondersteuning aan de Business Unit bij het onderhouden en het uitbreiden van de bestaande Business
  • Je waakt over het voorraadbeheer en de afnameopvolging
  • Je volgt offertes en staalaanvragen op beheert documentatie technische fiches en stalen
  • Je doet marketingonderzoeken in opdracht en in overleg met de Business Unit Manager
  • Je ontdekt nieuwe opportuniteiten bij klanten en denkt actief mee over het verbeteren van de kwaliteit van de dienstverlening
  • Je treedt op als het aanspreekpunt van leveranciers bestaande en potentiele klanten omtrent operationele zaken
  • Je fungeert voor bepaalde leveranciers als interne coördinator naar collega's van andere Business Units
  • Je coördineert de communicatie tussen de interne organisatie IMCD zusterbedrijven klanten leveranciers en alle andere betrokken partijen (intern & extern)
  • Je stemt de communicatie af tussen de Business Unit en de Customer Service
  • Je verzorgt en begeleidt in overleg met de Account/Productmanager het administratieve traject van prijsberekeningen en offerte-opmaak; onderhoudt de communicatie met klanten/prospecten
  • Je controleert kredietlimieten van klanten en voorraadlimieten met rapportage aan de Business Unit Manager
  • Je zorgt voor een correcte administratie in het CRM-systeem (databestanden markten/leveranciers/producten/offertes/toepassingen)
  • Je bent op de hoogte van de geldende procedures van het kwaliteitszorgsysteem en de van toepassing zijnde wetgevingen en regelgeving (ISO...)
  • Je draagt zorg voor een strikte naleving van de procedures van het kwaliteitszorgsysteem

Profiel

  • Je hebt een Bachelor niveau
  • Je kan vlot overweg met Microsoft Office (Excel Word PowerPoint)
  • Je werkt graag in teamverband en stelt je collegiaal en flexibel op
  • Je gaat graag proactief te werk en bent resultaatgericht
  • Je hebt al een eerst werkervaring in een soortgelijke functie achter de rug

Aanbod

Een aangename werksfeer in een leuk team in een moderne omgeving.

marktconform loon
20 verlofdagen + 7.5 ADV dagen (3915 uren week)
Maaltijdcheques ? 7 (? 154 eigen bijdrage)
woon-werkvergoeding

eens vast in dienst:
  • Hospitalisatieverzekering voor heel het gezin
  • Arbeidsongeschiktheidsverzekering
  • Groepsverzekering
Deze job wordt niet langer aangeboden.
Antwerpen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

  • Functietype: Sales binnendienst
  • Antwerpen

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands

Aanbod

  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Sales binnendienst' jobs in Antwerpen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.