Terug naar zoekresultaten Vorige

10 van 128

Volgende
MOMENTS FURNITURE

COMMERCIEEL BINNENDIENSTMEDEWERKER

deeltijds

Via MOMENTS FURNITURE

Staat 2 dagen op Jobat.be

Moments Furniture ontwerpt, produceert en commercialiseert state-of-the-art meubilair voor de zorgsector. De onderneming is actief in de Benelux, Duitsland, Frankrijk en Zwitserland waarbij  geproduceerd wordt in eigen fabrieken in Ingelmunster en Salzkotten (D).
Het doel van Moments Furniture is bijdragen tot een beter zorgcomfort en dit gecombineerd met pure esthetiek. Het bedrijf ontwikkelt volledige interieurconcepten op maat en biedt aan haar klanten hoogstaande kwaliteit en vakmanschap. Momenteel zoeken we ter uitbreiding van ons binnendienstteam van ons hoofdkantoor te Ingelmunster een Commercieel Binnendienstmedewerker (m/v)

COMMERCIEEL BINNENDIENSTMEDEWERKER

Functieomschrijving

Wat verwachten we van jou?
Na een grondige inwerkperiode, waarbij je onze producten, klanten en werkwijze leert kennen, ondersteun je samen met je collega’s van de commerciële binnendienst ons sales team. Je wordt de administratief-commerciële rechterhand van één van onze accountmanagers waarbij het takenpakket heel gevarieerd is en oa bestaat uit: . opmaak van offertes en lastenboeken en inbreng en verwerking van orders . contacten met een uiteenlopende groep klanten (WZC’s, verpleeg- en ziekenhuizen,… ) die op jou kunnen rekenen voor een correct antwoord en een uitstekende service . het feilloos opvolgen van klantendossiers en het steeds up-to-date houden van de klantengegevens. Bij dit alles houd je jouw account manager stipt op de hoogte over alle stappen in de dossiers.
 

Profiel

Heb je het juiste profiel?
Na je hogere opleiding (Bachelor of Master) deed je enkele jaren ervaring op in een administratief-commerciële functie. Ervaring met klantenadministratie is een must ? Administratie is jouw ding en je hebt een uitgesproken oog voor detail ? Naast precisie heb je voldoende commerciële flexibiliteit om het beste van jezelf te geven aan jouw interne en externe klant . Je houdt het hoofd koel bij stressmomenten en je kan veel balletjes in de lucht houden. Je volgt dan ook feilloos jouw dossiers op . Je hebt kennis van MS Office, spreekt perfect Nederlands waarbij iedere bijkomende taal een extra troef is.
 

Aanbod

Wat bieden wij?
Een innovatieve, inspirerende en aangename, moderne werkomgeving . Een interessante functie met boeiende, professionele contacten in een B2B omgeving . De kans om mee te groeien met een gereputeerd expansief bedrijf, actief in een markt in volle groei . De kans tot deeltijds werken (idealiter 4/5, minimum 3/5) . Werkzekerheid en uitstekende loonsvoorwaarden.

Is deze uitdaging voor jou?
Aarzel dan niet en stuur je sollicitatiebrief met cv naar ons rekruteringsbureau Derveaux Select via jobs@derveaux-select.be
We maken graag met jou kennis in onze kantoren te Gent 09/223 50 36 of Brugge 050/95 05 95.
 


 
Roeselare - Tielt

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 37 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Sales binnendienst
  • Sector: Bouw, Bouwmaterialen en Immobiliën
  • Ingelmunster (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Engels, Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Deeltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Sales binnendienst' jobs in Roeselare - Tielt meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.