Terug naar zoekresultaten
Jobmatch

Commercieel Binnendienst Medewerker - Bestellingen

Via Jobmatch

Staat 9 dagen op Jobat.be

Jobmatch. In onze naam zit precies vervat wat wij doen.
Elke dag opnieuw zetten onze Consultants samen hun schouders onder het vinden van de perfecte match tussen kandidaten en bedrijven. En die match vinden, dat vraagt vakmanschap.
Onze individuele aanpak, gedrevenheid en oog voor kwaliteit resulteert in een stevige professionele relatie op lange termijn met zowel onze klanten als onze uitzendkrachten.

Commercieel Binnendienst Medewerker - Bestellingen

Functieomschrijving

Voor onze klant in regio Asse zijn wij op zoek naar een Sales Officer, een administratief en commercieel talent met uitstekende planningsvaardigheden. Je komt terecht op de binnendienst, waar alle bestellingen van klanten binnenkomen. Je zorgt voor de volledige coördinatie van alle bestellingen en je ondersteunt je collega’s in buitendienst waar je kan.

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant en je luistert naar wat hij / zij nodig heeft
  • Je analyseert de vraag, geeft advies en informatie rond prijs, levering en je gaat aan de slag
  • Om elke bestelling tijdig bij de klant te krijgen, denk je na over waar je het best kan bestellen: bij de standaard leverancier, een lokale fabriek of een van de naburige filialen
  • Je regelt het transport en staat daarvoor nauw in contact met alle nodige partijen
  • Je coördineert de logistieke keten: bestelling, levering, aankoop
  • Je bouwt een stevige vertrouwensrelatie uit met je klanten en leveranciers
  • Je werkt in tandem met de vertegenwoordigers op de baan

Profiel

Je spreekt en schrijft vlot Nederlands, Frans en Engels
Je bent zeer klantgericht, professioneel, matuur, vriendelijk en oplossingsgericht
Je bent administratief ook sterk en je kan goed om met cijfers (berekening van hoeveelheden, prijzen, kortingen, percentages,…)
Je beschikt over veel gezond verstand en het nodige logisch inzicht
Je bent planmatig sterk, georganiseerd en je blijft het bos door de bomen zien bij drukke momenten
Ervaring in een soortgelijke functie is een troef, maar zeker geen vereiste. Ook als schoolverlater kan je je kans wagen
Je bent nieuwsgierig, leergierig en in staat snel nieuwe informatie op te pikken
Je bent actiegericht, hands-on, dynamisch en energiek
Een positieve instelling maakt dat je samen met je team vooruitgaat
Je beschikt over enige technische affiniteit en de wil om bij te leren over je productengamma
 

Aanbod

Je komt terecht binnen een KMO van ongeveer 30 mensen – maar met de stevige basis en ondersteuning van een internationale speler
Een afwisselende job met verantwoordelijkheid, waar je de kans krijgt om het volledige logistieke proces van A tot Z af te handelen
Een interessant salarispakket met extralegale voordelen, zoals maaltijdcheques, verzekeringspakket, bonus,… Je werkgever zorgt dagelijks voor gratis fruit en verse soep
Kantooruren met flexibiliteit tussen 8u en 18u
20 verlofdagen + 12 ADV-dagen
 
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 19 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Sales support & administratie
  • Sector: Bouw, Bouwmaterialen en Immobiliën
  • Anderlecht (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Aanbod

  • Interim optie vast
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Sales support & administratie' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.