Terug naar zoekresultaten Vorige

18 van 148

Volgende
Page Personnel

Commercieel Administratief Medewerker

Als Commercieel Administratief Medewerker heb je een uitdagende, leerrijke en boeiende job met veel klantencontact en variatie. Onze klant investeert in haar personeel en voorziet een gedegen opleiding.

Page Personnel | Mechelen | Interim, Voltijds

Staat 23 dagen op Jobat.be

Onze klant is marktleider op de HVAC markt en biedt duurzame oplossingen aan. De organisatie maakt deel uit van een internationaal opererende firma met Zwitserse roots. Wereldwijd werken er 3000 medewerkers. De succesvolle en gezonde vestiging in Mechelen telt 35 collega's.

Onze klant stelt vier waarden centraal: klantgerichtheid, collegialiteit, sociale betrokkenheid en leiderschap. De firma is constant in beweging en draagt innovatie hoog in het vaandel. Om de groei te kunnen ondersteunen, kijken ze uit naar een Commercieel Administratief Medewerker.

Commercieel Administratief Medewerker

Functieomschrijving

Jouw verantwoordelijkheden als Commercieel Administratief Medewerker

  • Samen met je collega's zal je commerciële en technische ondersteuning bieden aan onze stakeholders (groothandel, installateurs, architecten…) en de commerciële buitendienst en techniekers

  • Je zorgt voor klantentevredenheid door het opmaken van verzorgde prijsoffertes en het beantwoorden van 1ste lijns-technisch-commerciële vragen

  • Deze customer service kan je enkel garanderen door het bijwerken en onderhouden van de vakkennis en de technische vaardigheden

  • Samenwerken met verschillende interne/externe partijen

Profiel

  • Je behaalde een Bachelor diploma (KMO management, office management, bedrijfsbeheer, … ) en hebt reeds een eerste werkervaring in een gelijkaardige rol. Gemotiveerde schoolverlaters zijn ook welkom!

  • Je hebt technische affiniteit en ruimtelijk inzicht

  • Je drukt je vlot uit in het Nederlands en het Frans en hebt een goede kennis van het Engels

  • Je bent klant- en oplossingsgericht, communicatievaardig en je hebt commerciële feeling

  • Je beschikt daarnaast over goede administratieve vaardigheden

  • Je houdt van pro-actieve communicatie en bent een teamplayer

Aanbod

  • Uitdagende, leerrijke en boeiende job met veel klantencontact

  • Continue bijscholing

  • Toffe, collegiale werksfeer

  • Marktconforme verloning en extra legale voordelen

  • Na een succesvolle interimperiode volgt een vast contract

Interesse?

Page Personnel Belgium
Hannah Schepers
+32 3 303 28 61
Emiel Banningstraat 47 2000 Antwerpen
Mechelen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 16 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Academische Bachelor
  • Beperkte ervaring (< 2 jaar)
  • Nederlands, Engels, Frans

Aanbod

  • Interim
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Sales support & administratie' jobs in Mechelen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.