Terug naar zoekresultaten
Accent

Commercieel administratief bediende

Accent | Oost-Vlaanderen | Voltijds

Staat 20 dagen op Jobat.be

Onze klant importeert en verdeelt bouwspecialiteiten voor stukadoors droogbouwers schilders en aannemers. Zo hebben zij onder andere de exclusieve invoerrechten van een mooi en uitgebreid gamma plamuren en lijmen uit Zweden. Dit productgamma verdelen zij over gans België via een verdelernetwerk van verfgroothandels.

Commercieel administratief bediende

Functieomschrijving

Als commercieel-administratief bediende is dit je takenpakket:
  • Onze klant kijkt uit naar een commercieel administratieve duizendpoot die initiatief neemt en zich vlot in de 2 landstalen (contacten met klanten in heel België) en het Engels (contacten met de Zweedse fabrikant) kan uitdrukken .
  • Als rechterhand van de commercieel manager zal deze persoon fungeren als een commercieel- administratieve draaischijf binnen deze business unit.
  • De taken bestaan vooral uit:
  • controle en afhandeling van alle bestellingen van A tot Z (dus zowel de bestellingen die we zelf plaatsen bij de Zweedse fabrikant als het verwerken van de bestellingen van onze klanten)
  • het regelen van transporten via transporteurs
  • de facturatie van de geleverde bestellingen
  • het uitvoeren van diverse controles (oa in magazijn op de voorraad uitgaande bestellingen facturen.. )
  • het informeren van klanten (vb aanvragen van prijslijsten technische fiches levertermijnen verlofperiodes enz..)
  • het registreren en verwerken van klachten
  • het voorbereiden van klantenbezoeken (vb statistieken van zakencijfers voorbereiden) en vergaderingen (vergaderzaal klaarzetten documentatiepakketten samenstellen beamer projector catering enz. regelen)
  • speciale afspraken of offertes registreren in het CRM-systeem
  • beheer stock brochures prijsaanvragen en opzoekingswerk in opdracht van de commercieel manager
  • occasioneel assistentie verlenen op beurzen enz.

Profiel

Als commercieel-administratief bediende is dit het profiel dat ze zoeken:

  • Je kan je vlot uitdrukken in Nederlands Frans en Engels
  • Je bent erg communicatief en werkt probleemoplossend
  • Je bent proactief
  • Je hebt interesse in of affiniteit met de bouw
  • Je bent administratief sterk

Aanbod

Onze klant biedt job optie vast na de uitzendperiode van 125 gewerkte dagen.
Je werkt in een 40u-week en hebt 12 ADV-dagen waarvan de meesten worden ingepland voor bouwverlof: 3 weken juli-augustus + 2 weken tussen Kerst en Nieuw en 1 week met Pasen.
Je werkt tussen 8u en 17u.
De kantoren zijn vlot bereikbaar hebben eigen parkeergelegenheid en een moderne look.
Als KMO met een 20-tal werknemers verwelkomen zij graag een nieuwe enthousiaste collega om hun activiteiten verder te ontplooien.

Interesse?

VG13/BUO
Oost-Vlaanderen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 8 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Lager onderwijs
  • Nederlands

Aanbod

  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Sales support & administratie' jobs in Oost-Vlaanderen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.