Functieomschrijving
Als Client Services Officer ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten binnen de gehele organisatie.
Je beheert het contract met de klanten (telefoon en mails) met een grote professionaliteit.
Je voert een proactieve, klantvriendelijke communicatie en verzorgt een optimale klantenservice.
Je bent verantwoordelijk voor een accurate en tijdige orderverwerking en volgt nauwgezet (doaune) stock van onze klanten op.
Je bent verantwoordelijk voor het tijdig en correct inklaren van niet-unie goederen.
Je bent in staat om problemen tijdig te herkennen en oplossingen voor te stellen aan de klant en binnen de organisatie.
Je overlegt met de klant en de operationele afdeling de uitvoerbaarheid van de ontvangen klantenopdrachten.
Profiel
Je bent in het bezit van een bachelor diploma.
Je hebt minstens 2 jaar ervaring in een gelijkaardige functie. Ervaring in de shipping, scheepsagentuur of surveying wereld of in een vergelijkbare operationele omgeving is een sterke meerwaarde.
Je hebt uitstekende communicatievaardigheden in het Nederlands en het Engels.
Je werkt planmatig en proactief, met de nodige flexibiliteit om snel te kunnen schakelen. Je hebt oog voor details, je werkt graag zorgvuldig met respect voor regels en afspraken.
Je denkt commercieel en kan de klantenwensen vertalen naar de organisatie.
Je hebt een basiskennis van douane- en accijnswetgeving en bijhorende administratie.
je hebt een goede teamspirit, je bent positief ingesteld en enthousiast.
Je houdt het hoofd koel onder verhoogde werkdruk, je bent voldoende stressbestendig en gaat voor een probleemoplossende aanpak.
Aanbod
Je hebt de kans om bij te dragen aan de verdere uitbouw van de succesvolle joint venture van ons bedrijf. Je kan rekenen op een aantrekkelijk salarispakket binnen een gunstige sector. We voorzien een contract van onbepaalde duur.