Terug naar zoekresultaten Vorige

7 van 19

Volgende
Securex

Client Advisor Payroll (large accounts)

Securex | Antwerpen | Onbepaalde duur, Voltijds

Nog 2 dagen om te solliciteren

Over Securex

Securex is meer dan 100 jaar geleden ontstaan en onze kracht schuilt in de verschillende diensten die wij aan onze klanten voorstellen.
Je kunt je ongetwijfeld ontplooien en ontwikkelen binnen een dienst toegespitst op onze klanten (Diensten aan Self-Employed & Individuals, HR Services, Health & Safety, Insurance, HR Consulting, International…) of binnen een van onze Corporate diensten (HR, IT, SALES & MARKETING, LEGAL, FINANCE…).
Elke dag boosten meer dan 1.600 medewerkers het succes van Securex. Dag na dag boosten wij hun succes!”

In deze functie begeleid je jouw klanten bij hun personeelsbeheer en bouw je een vertrouwensrelatie met hen uit als HR-partner. 

Client Advisor Payroll (large accounts)

Functieomschrijving

De functie
 
Je bouwt een vertrouwensrelatie op met onze klanten die meer dan 100 werknemers in dienst hebben. Je wordt hun HR-partner en adviseert hen op een professionele en proactieve manier over hun personeelsbeheer. Hierbij hou je rekening met het geïntegreerde productenaanbod van Securex.
  • Je behandelt alle aspecten van de payroll. Bovendien analyseer je de payrollgegevens, trek je de juiste conclusies en doe je aangepaste HR-voorstellen.
  • Je bent ook alert voor commerciële opportuniteiten, die je doorgeeft aan onze Sales afdeling.
  • Om een kwalitatieve dienstverlening te kunnen garanderen, zorgen wij ervoor dat jouw kennis van sociale wetgeving up-to-date blijft.
  • Je maakt deel uit van een team Client Advisors en rapporteert aan de Client Relations Supervisor.

Profiel

Uw profiel
  • Bij voorkeur heb je een eerste ervaring in het berekenen van lonen op een personeelsdienst of in een sociaal secretariaat. Of je beschikt over de motivatie om je in te werken in deze boeiende materie.
  • Je bent een teamplayer en resultaatgericht. Je werkt effectief samen met je collega’s om de collectieve doelstellingen te bereiken en tegelijkertijd ben je in staat om zelfstandig te werken.
  • Je bent klantgericht en detecteert proactief de behoeften bij jouw klanten naar extra diensten toe. Een commerciële instelling is dus zeker een vereiste.
  • Met veel enthousiasme adviseer je jouw klanten over hun loondossiers. Door jouw engagement en jouw grote interesse voor sociale wetgeving, kan je hen steeds zeer gericht advies geven.
  • Je past je snel aan in een evoluerende IT-omgeving.

Aanbod

Waarom solliciteren voor deze functie?

Wij zouden je kunnen vertellen dat wij een innoverend en dynamisch bedrijf zijn met een voordelig loonpakket (zoals alle andere bedrijven), maar dit spreekt eigenlijk voor zich. Bij Securex komen werken betekent:
  • Elke dag plezier vinden in je job
  • Een VIP-ontbijt nuttigen met onze CEO in de weken die op je indiensttreding volgen
  • Een onboarding programma van A tot Z volgen om een optimale integratie te waarborgen en maximaal informatie te verzamelen over je nieuwe werkgever
  • Je competentiedomeinen verruimen en je op je eigen ritme ontplooien, afgestemd op je eigen carrièreambities
  • De lead nemen om deel te nemen aan diverse projecten die echt impact hebben.
Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 2 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Payroll & loonadministratie
  • Sector: Dienstverlening en Human Resource
  • Antwerpen (standplaats)
  • Alle vacatures bij Securex

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds
  • Groepsverzekering
  • Maaltijdcheques
  • Laptop

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Payroll & loonadministratie' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.