Terug naar zoekresultaten Vorige

3 van 17

Volgende
Securex

Client Advisor Payroll - Brussel

Bij Securex

Staat 18 dagen op Jobat.be

Bij Securex staat de klant centraal

Dit maken we waar bij het aanbieden van onze grote expertise in innovatieve en duurzame HR-oplossingen. Zelfstandigen, ondernemers, KMO's of multinationals, Securex biedt elke klant de beste oplossing op maat aan zodat deze zich zorgeloos kan focussen op de verdere uitbouw van zijn eigen activiteiten.

Om onze klanten succesvol te maken

Biedt Securex méér dan een sociaal secretariaat. Voor onze klanten zijn we een onestopshop voor alles wat maar met loon- en personeelsbeheer te maken heeft. Ook ver buiten de wettelijke minimumverplichtingen. Onze klanten krijgen hier dus ook veel advies en handige middelen om hun eigen taken te vereenvoudigen. Zo krikken we hun HR-beleid samen naar een hoger niveau.

Client Advisor Payroll - Brussel

Functieomschrijving

Draag bij tot het succes van Securex en zijn klanten!

Als Client Advisor Payroll voor onze team Outsource geef je op afstand ondersteuning aan klanten in hun personeelsadministratie en payroll taken.

  • Je werkt samen met jouw collega's in het Assist Center aan de door de klant toegewezen taken in verband met personeelsadministratie, payroll taken via Front-tools, beheer extralegale voordelen en policy, proactief juridisch advies, ...
  • De klanten zijn bedrijven die gevestigd zijn in de verschillende regio's in België.
  • Je bent een eerste aanspreekpunt voor de klant en zijn werknemers en neemt de nodige verantwoordelijkheden door hen correct te adviseren inzake personeelsbeleid.
  • Je bent de schakel tussen de operationele activiteiten en/of de administratieve noden m.b.t. payroll en HR gerelateerde administratieve taken van een klant. Je verzekert de dagelijkse opvolging van de klantendossiers.

Profiel

Ben jij gemaakt voor deze functie?
  • Je bent gepassioneerd inzake het ondersteunen van klanten in hun personeelsadministratie.
  • Bij voorkeur heb je een eerste werkervaring in payroll bij een personeelsdienst, bij een sociaal secretariaat, of andere relevante werkervaring.
  • Je bent een teamplayer en resultaatgericht. Je werkt effectief samen met je collega's om de collectieve doelstellingen bij 'Extended Services Payroll' te bereiken en tegelijkertijd ben je in staat om zelfstandig te werken.
  • Je bent klantgericht en detecteert proactief de behoeften bij jouw klanten naar extra diensten toe. Een commerciële instelling is dus zeker een vereiste.
  • Met veel enthousiasme assisteer je jouw klanten in hun personeelsadministratie. Door jouw leergierige attitude, jouw grote interesse voor sociale wetgeving en jouw sterke administratieve vaardigheden volg je hun vragen nauwgezet op.
  • Je beheerst Nederlands en hebt een goede kennis van het Frans , zowel gesproken als geschreven. Een goede kennis van het Engels is een troef!
  • Je past je snel aan in een evoluerende IT-omgeving.

Aanbod

Hoe dragen wij bij tot jouw succes?
  • Een boeiende en gevarieerde functie in een innoverende organisatie
  • Vele ontwikkelingsmogelijkheden en opleidingskansen
  • Aandacht voor interne mobiliteit en doorgroeimogelijkheden
  • Een werkomgeving waarin aandacht wordt besteed aan jouw duurzame inzetbaarheid
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 42 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Payroll & loonadministratie
  • Sector: Dienstverlening en Human Resource
  • Brussel (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Payroll & loonadministratie' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.