Terug naar zoekresultaten
Securex

Client Advisor Payroll - Antwerpen, Hasselt

Bij Securex

Bij Securex staat de klant centraal

Dit maken we waar door hen bij te staan met onze uitgebreide expertise in elke fase van hun onderneming, zij het als starter, zelfstandige, KMO, grote onderneming of multinationale.  Vertrekkend vanuit 5 grote activiteitsdomeinen (HR Services, Health & Safety, Insurances, Hr Consulting & HR Research) kunnen we elke klant een oplossing op maat aanbieden. Dankzij deze activiteiten kunnen onze klanten zich zonder zorgen verder ontwikkelen . 

Om onze klanten succesvol te maken

Krijgen zij bij ons sociaal secretariaat veel advies en handige middelen om hun eigen taken te vereenvoudigen. Securex is immers méér dan een sociaal secretariaat. Voor onze klanten zijn we een one-stop-shop voor alles wat met loon- en personeelsbeheer te maken heeft. Ook ver buiten de wettelijke minimumverplichtingen. Zo krikken we hun HR-beleid samen naar een hoger niveau.

Client Advisor Payroll - Antwerpen, Hasselt

Functieomschrijving

Draag bij tot het succes van Securex en zijn klanten!

Als Client Advisor Payroll bouw je een vertrouwensrelatie op met onze klanten en word je hun HR-partner. Je adviseert hen op een professionele en proactieve manier over hun personeelsbeheer. Hierbij hou je rekening met het geïntegreerde productenaanbod van Securex. Jouw klanten zijn KMO's met minder dan 100 werknemers in dienst. Afhankelijk van jouw woonplaats kun je werken vanuit ons kantoor te Hasselt of Antwerpen.

  • Je maakt deel uit van een ervaren team Client Advisors en je verzorgt de loonberekening van je klantenportefeuille.
  • Je berekent zelfstandig de lonen voor hun medewerkers en je zorgt voor een vlotte en vooral kwalitatieve opvolging van de bijhorende sociale documenten.
  • Je klanten doen beroep op jouw expertise wanneer ze vragen hebben op sociaal -juridisch vlak.
  • Door je servicegerichte en correcte aanpak nemen je klanten graag de telefoon om jouw advies te vragen: je hebt namelijk niet alleen aandacht voor hun noden, maar denkt ook pro-actief mee.
  • Uiteraard zorgen wij ervoor dat jouw productkennis en expertise op het vlak van sociale wetgeving up-to-date blijft!

Profiel

Ben jij gemaakt voor deze functie?
  • Je analyseert en volgt de noden van jouw klanten met de grootste aandacht op en onderhoudt een duurzame relatie met hen. Je geeft hen advies, anticipeert op hun noden en stelt hen oplossingen of andere passende diensten voor.  
  • Je gaat actief op zoek naar hun feedback over de aangereikte oplossing of advies. Op basis daarvan onderneem je acties om de dienstverlening nog te verbeteren.
  • Bij voorkeur heb je een eerste ervaring in het berekenen van lonen op een personeelsdienst of in een sociaal secretariaat. Of je beschikt over de motivatie om je in te werken in deze boeiende materie.
  • Je bent een teamplayer en resultaatgericht. Je werkt effectief samen met je collega's om de collectieve doelstellingen te bereiken en tegelijkertijd ben je in staat om zelfstandig te werken.
  • Je bent klantgericht en detecteert proactief de behoeften bij jouw klanten naar extra diensten toe. Een commerciële instelling is dus zeker een vereiste.
  • Met veel enthousiasme adviseer je jouw klanten over hun loondossiers. Door jouw engagement en jouw grote interesse voor sociale wetgeving, kan je hen steeds zeer gericht advies geven.
  • Je past je snel aan in een evoluerende IT-omgeving.
  • Je toont een flexibele en leergierige ingesteldheid, en bent bereid om je tijdens de opleidingsperiode te verplaatsen naar andere locaties in Vlaanderen.

Aanbod

Hoe dragen wij bij tot jouw succes?
  • Een boeiende en gevarieerde functie in een innoverende organisatie
  • Vele ontwikkelingsmogelijkheden en opleidingskansen
  • Aandacht voor interne mobiliteit en doorgroeimogelijkheden
  • Een werkomgeving waarin aandacht wordt besteed aan jouw duurzame inzetbaarheid.
Deze job wordt niet langer aangeboden.
Limburg,Antwerpen & Haven,Antwerpen,Midden-Limburg (Hasselt - Genk)

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

  • Functietype: Payroll & loonadministratie
  • Sector: Dienstverlening en Human Resource
  • Antwerpen & Haven
  • Midden-Limburg (Hasselt - Genk)
  • Meer over het bedrijf

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Payroll & loonadministratie' jobs in Limburg, Antwerpen & Haven, Antwerpen, Midden-Limburg (Hasselt - Genk) meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.