Terug naar zoekresultaten Vorige

2 van 18

Volgende
Securex

Client Advisor Entrepreneur - Aalst

Bij Securex

Staat 26 dagen op Jobat.be

Bij Securex staat de klant centraal

Dit maken we waar bij het aanbieden van onze grote expertise in innovatieve en duurzame HR-oplossingen. Zelfstandigen, ondernemers, KMO's of multinationals, Securex biedt elke klant de beste oplossing op maat aan zodat deze zich zorgeloos kan focussen op de verdere uitbouw van zijn eigen activiteiten.
 

Om onze klanten succesvol te maken

Krijgen zij als starter of ervaren zelfstandige bij Securex een professionele begeleiding.
Tijdens elke levensfase van hun onderneming (opstart-groei-stopzetting), staan wij hen bij met raad en daad.
Onderweg wordt hun sociaal statuut geoptimaliseerd en wordt gezorgd voor de bescherming van hun gezinsleden.
Op deze manier dragen wij bij om van hun bedrijf een succesverhaal te maken.

Client Advisor Entrepreneur - Aalst

Functieomschrijving

Draag bij tot het succes van Securex en zijn klanten!

Securex heeft een erkend ondernemingsloket! Personen die een zelfstandige zaak willen opstarten, maar ook gevestigde zelfstandigen, kunnen er terecht bij onze Client Advisors voor adviesverlening op maat.
 
Als klantenadviseur van het ondernemingsloket maak je deel uit van een team Client Advisors, die experts zijn in het leveren van een kwaliteitsvolle service aan zowel starters, zelfstandigen als particulieren.

  • Je geeft onze klanten eerstelijnsadvies op sociaal - juridisch vlak en houdt ervan om de match te maken tussen de noden van de klant en het dienstenaanbod van Securex. Je ontvangt jouw klanten in ons kantooren te Aalst, en occasioneel ook in onze kantoren te Gent en Oudenaarde. Daarnaast adviseer je hen via diverse media.
  • Je denkt proactief mee met de klant, biedt een oplossing op maat op basis van ons breed gamma aan producten & diensten en laat geen opportuniteit onbenut om een interessant aanbod aan de klant voor te stellen.
  • Daarnaast zorg je voor een vlotte en vooral kwalitatieve opvolging van de bijhorende administratie en sociale documenten. Zo beheer je aanpassingen in de Kruispuntbank voor ondernemingen, en ga je samen met de klant na of hij aan alle wettelijke vereisten voldoet om een bepaalde zelfstandige activiteit op te starten.
  • Je staat in voor het telefonisch en fysiek onthaal van klanten in het kantoor.
  • Je doet commerciële acties, gericht aan nieuwe en bestaande klanten in samenwerking met de Sales collega's.

Profiel

Ben jij gemaakt voor deze functie?
  • Je analyseert en volgt de noden van starters en zelfstandigen met de grootste aandacht op en onderhoudt een duurzame relatie met hen. Je geeft de klanten advies, anticipeert op hun noden en stelt hen oplossingen of andere passende diensten voor.
  • Je hebt een natuurlijke commerciële feeling, bent in staat om naar onze klanten te luisteren, hun vragen te analyseren en op basis van hun behoeften onze producten en diensten voor te stellen.
  • Je gaat actief op zoek naar hun feedback over de aangereikte oplossing of advies. Op basis daarvan onderneem je acties om de dienstverlening nog te verbeteren.
  • Je hebt een grote interesse voor de sociale wetgeving over het statuut van de zelfstandigen, alsook de reglementering over de opstart van éénmanszaken en vennootschapen.
  • Je klantgerichtheid en assertiviteit maken van jou een waardevolle adviseur voor onze klanten.
  • Je voelt je thuis in een dynamische werkomgeving waar complexe materies en verandering deel uit maken van het dagelijks leven.
  • Je werkt graag en vlot samen met je collega's, en toont je als een echte teamplayer.
  • Je werkt vanuit ons kantoor te Aalst en bent bereid om je regelmatig te verplaatsen naar onze kantoren te Gent en Oudenaarde.
  • Je beheerst het Nederlands perfect. Daarnaast beschik je over een basiskennis van het Frans en het Engels.

Aanbod

Hoe dragen wij bij tot jouw succes?
  • Een boeiende en gevarieerde functie in een innoverende organisatie
  • Vele ontwikkelingsmogelijkheden en opleidingskansen
  • Aandacht voor interne mobiliteit en doorgroeimogelijkheden
  • Een werkomgeving waarin aandacht wordt besteed aan jouw duurzame inzetbaarheid
Gent

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 13 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: HR consultancy
  • Sector: Dienstverlening en Human Resource
  • Aalst (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'HR consultancy' jobs in Gent meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.