Terug naar zoekresultaten
Allianz

Bijstandsverlener Technical Assistance

Brussel

Via Allianz

Staat 27 dagen op Jobat.be

Allianz Global Assistance: een interventie om de 2 seconden, overal ter wereld. Allianz Global Assistance is de Nr 1 in reis- en bijstandsverzekering. De groep telt vandaag meer dan 13000 werknemers. Er wordt wereldwijd gewerkt met een netwerk van 400 000 dienstverleners. 250 miljoen mensen genieten van de diensten van de groep, dat is 4 % van de wereldbevolking. In België telt Allianz Global Assistance een 200-tal werknemers, behandelt elk jaar 70 000 schadegevallen en realiseert een jaarlijks zakencijfer van meer dan 48 miljoen euro.

Bezoek ons op www.allianz-assistance.be

Bijstandsverlener Technical Assistance

Functieomschrijving

De afdeling Personenhulpverlening helpt reizigers en expats over de hele wereld in alle mogelijke situaties. Voorbeelden hiervan zijn: hulp bij ziekenhuisopname, het regelen van betalingsgaranties, het organiseren van een terugreis door medische omstandigheden of een eerdere terugreis wegens familiale omstandigheden.

Op de technische bijstandsafdeling handelt het merendeel van de dossiers over een geïmmobiliseerde wagen: pechverhelping, takelen na ongeval, een taxi of vervangwagen regelen en indien nodig repatriëring. Daarnaast bieden we ook hulp bij woningschade, zoals het sturen van een slotenmaker, lekdetecteur of regelen van een hotelovernachting na brand.

Wat verwachten we?

  • Op onze bijstandverlening sta je in voor het telefonisch onthaal van onze verzekerden met een nood aan bijstand waar ook ter wereld.
  • Je begeleidt de klant van bij het openen van een bijstandsdossier tot het tevreden afsluiten van de meest uiteenlopende bijstandsvragen. Hiervoor doe je beroep op ons lokaal of wereldwijd netwerk van dienstverleners en correspondenten.
  • Je hebt maar één doel voor ogen: onze klant met empathie de meest passende oplossing bieden.
  • Je handelt het dossier administratief zorgvuldig af zodat de klant zich geen zorgen hoeft te maken over de nazorg. Je beweegt je vlot door de contractvoorwaarden en processen.
  • De afspraken en het contact dat je hebt met de klant registreer je in de bedrijfseigen tool. Je heldere communicatie garandeert een vlotte overdracht naar je collega’s. Samen volgen we de bijstandsvragen 24op24, 7op7. Je bent één van de meest belangrijke schakels in onze dienstverlening.

Profiel

  • Je brengt enkele jaren ervaring mee uit een dienstverlenende job of je bent een startende professional die zijn bachelor wil omzetten in persoonlijke meerwaarde.
  • Je krijgt energie door klanten op afstand service te verlenen en via telefonisch contact werk je naar een oplossing toe.
  • Een wisselend uurrooster (shiften tussen 7u en 22u) betekent meer vrijheid.
  • Je team, je klant, je manager kennen je als een autonome duizendpoot.

Aanbod

  • Een ervaren en doorwinterd team van bijstandsverleners in een dynamisch bedrijf, lokaal actief met de sterkte van een internationale groep.
  • Een boeiende, veelzijdige, meertalige job in een hecht bedrijf in hartje Brussel, op wandelafstand van de metro.
  • Een voltijds contract.
  • Shiften met individueel aangepaste roosters van maandag tot zondag - tussen 7u & max 22u.
  • Eveneens mogelijkheid te kiezen voor nachtwerk: gemiddeld 14 nachten/maand van 21u30 tot 7u30.
  • Ontplooiingskansen en een fair salarispakket aangevuld met maaltijdcheques en extralegale voordelen waaronder een groeps- en hospitalisatieverzekering en interessante productkortingen.

Enkel sollicitaties ingediend via het online sollicitatieformulier worden in acht genomen!
(U ontvangt een bevestiging via email.)
Technisch probleem? Contacteer de IT helpdesk op + 32 2 738 02 60.

Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 8 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Customer service
  • Sector: Financiën en Verzekeringen
  • Brussel (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Academische Bachelor
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.