Terug naar zoekresultaten Vorige

3 van 15

Volgende

Change Manager

Smals | Brussel | Voltijds

Staat 10 dagen op Jobat.be

Meer dan 1800 professionals omarmen bij Smals elke dag de toekomst door zich in te zetten voor ICT for Society. Hoogtechnologische ICT-systemen zorgen voor meer efficiëntie in de belangrijke sociale verantwoordelijkheidsdomeinen van onze klanten zoals werk, gezin en gezondheid. Het eHealthplatform, een beveiligd uitwisselingsplatform voor medische informatie, zal papieren doktersbriefjes en doktersvoorschriften op termijn overbodig maken. Daarnaast zorgt de ICT-service Dimona er voor dat de RSZ de sociale bescherming van 4 miljoen werknemers snel kan laten evolueren, ongeacht hoe snel ze van job veranderen. Handig? Jazeker, en uitdagend ook.

Change Manager

Functieomschrijving

Als Change Manager leid en begeleid je het proces inzake ICT Change Management en bewaak je de kwaliteit ervan.
Concreet faciliteer je het werk en de communicatie tussen verschillende teams binnen de directie ICT om het gevraagde serviceniveau te behouden.
Je ondersteunt, implementeert en ontwikkelt best practices en principes (ITIL) en laat ze evolueren om een betere service naar de interne en externe klanten te garanderen.
Je bewaakt eveneens de kwaliteit van de changes (kwaliteit-assessment, duidelijke documentatie, risicomanagement) en garandeert dat alle activiteiten om de change te implementeren voldoen aan de standaarden.
Je authoriseert minor/low changes, bevestigt ze of keurt ze af. Je coördineert en leidt de Change Advisory Board (CAB) om changes met een hoger riscio te bespreken.
Je maakt een Change Report op dat een samenvatting van alle RFC’s (Request for Changes) bevat en zo het CAB-team helpt om de changes te evalueren en te begrijpen.

Profiel

Je behaalde een bachelor- of masterdiploma en hebt relevante werkervaring in een productieomgeving.
Je beschikt over een goede kennis van de methodologieën ITIL, Prince 2, Lean.
Je hebt een basiskennis van infrastructuurcomponenten en applicatieontwikkeling.
Je bent in staat om professioneel, helder, constructief en respectvol te communiceren.
Je beschikt over de inzet, de wil en de ambitie om resultaten te boeken en de verantwoordelijkheid op te nemen voor de kwaliteit van de ondernomen acties.
Je begeleidt interne en externe klanten op een transparante, integere en objectieve manier, levert hen een persoonlijke dienstverlening en onderhoudt constructieve contacten.
Je hebt impact, je onderhandelt om tot een win-winsituatie te komen en je overtuigt een publiek.
Je drukt je vlot uit in het Frans.

Aanbod

Bij Smals bouw je mee aan complexe ICT-services die een rol gaan spelen in de hele samenleving. Zowel in application development als in ICT infrastructure of ondersteunende diensten is opleiding, specialisatie en carrière mogelijk. ICT for Society wordt daarnaast geflankeerd door een nadrukkelijke balans tussen werk en leven, marktconforme lonen, een hospitalisatieverzekering, 2e pensioenpijler, maaltijdcheques en telewerk. Smals betaalt het openbaar vervoer 100% terug en zorgt voor maximaal bereikbare kantoren. Bovendien voert Smals een gelijkekansenbeleid.

Interesse?

Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 29 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Bachelor na Bachelor

Aanbod

  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Management' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.