Terug naar zoekresultaten
Mediahuis Limburg

Campagne Marketeer B2C

Bij Mediahuis Limburg

De organisatie:
Mediahuis Limburg is het mediabedrijf in Limburg. Met haar nieuwsmerken De Limburger, VIA Limburg, WijLimburg en Limburgvac bereikt ze online, mobile en in print meer dan 700.000 nieuwsconsumenten. Mediahuis Limburg telt ruim 275 medewerkers. De onderneming heeft kantoren in Sittard (hoofdkantoor), Venlo, Roermond, Heerlen en Maastricht. Mediahuis Limburg maakt deel uit van de Belgisch-Nederlandse Mediahuis-groep. Haar zusterondernemingen in Nederland zijn Telegraaf Media Groep (TMG) en NRC Media. De meest bekende nieuwsmerken van Mediahuis in België zijn Het Nieuwsblad, De Standaard, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg.

Afdeling Lezersmarkt:
De Limburger heeft als ambitie om 24/7 een toegankelijk, aantrekkelijk en gepersonaliseerd platform met nieuws, informatie en diensten te bieden dat Limburgers in hun dagelijkse leven vooruit helpt. De marketingafdeling Lezersmarkt levert hieraan een belangrijke bijdrage. Vanuit de disciplines digitaal, werving, behoud en communicatie is digitale versnelling een belangrijk speerpunt. Bereik, data, relevantie, merkwaarde en omzet uit nieuwe digitale abonnementsvormen zijn hierin sleutelwoorden. Dit alles vraagt om een dynamisch en inspirerend team met specialistische kennis en ervaring, dat door optimale samenwerking nieuwe abonnementsvormen en diensten succesvol op de markt weten te brengen. Het team neemt binnen Mediahuis Limburg, in de samenwerkingsdriehoek Redactie - Sales Advertising - Lezersmarkt, een krachtige en ondernemende positie in.

Campagne Marketeer B2C

Functieomschrijving

Met passie voor data en media ken je als campagne marketeer de finesses van het (digitale) marketing vak en weet je precies wat er bij komt kijken om commercieel succesvol te zijn en te blijven. Je werkt in verschillende teams van specialisten. Het vergroten van het aantal leads, contactmomenten en conversies via (online) kanalen is je primaire verantwoordelijkheid. Je bent doelgericht en gedreven om resultaat te behalen tegen optimale kosten. Je verliest de ROI nooit uit het oog en bedenkt creatieve manieren om de resultaten elke maand te laten pieken.

Jouw werkzaamheden bestaan onder meer uit:
  • Het opzetten, plannen, uitvoeren van lezersmarktcampagnes, -acties en -promoties met de teams Digitaal, Werving & Behoud en Communicatie
  • Het analyseren van de resultaten van de campagnes om vervolgens nieuwe initiatieven te ontplooien
  • Het testen van verschillende middelen en kanalen (web, e-mail, call etc.)
  • Het meten van effectiviteit van de verschillende proposities en het realiseren van verbetervoorstellen voor optimalisatie van de output
  • Het beheren en uitvoeren van klantcontact-strategieën
  • Het plannen, opstellen en uitvoeren van projecten op het gebied van dataverrijking en klantsegmentatie

Profiel

  • Je beschikt over een HBO werk- en denkniveau en minimaal 5 jaar relevante ervaring met online consumentenmarketing bij een A-merk of dienstverlener
  • Je hebt kennis en kunde als het gaat om het optimaal benutten van de belangrijkste online marketingkanalen zoals Search Engine Marketing (SEO, SEA), Display Advertising (RTB), Affiliate marketing, E-mailmarketing en Social Media
  • Je bent gewend projectmatig te werken op basis van analyses en kengetallen en weet campagnes van A tot Z uit te voeren
  • Je bent een klantgerichte doener die concepten omzet in uitvoering met drive voor resultaat
  • Je begrijpt het belang van teamwork en bent daarnaast in staat om zelfstandig te excelleren
  • Je bent ambitieus, analytisch sterk en proactief

Aanbod

  • Mediahuis Limburg biedt je een mooie uitdaging bij een toonaangevend, dynamisch en professioneel mediabedrijf met veel verantwoordelijkheid, creatieve inbreng en vrijheid in een sterk veranderende markt.
  • Het betreft een jaarcontract met een fulltime werkweek, maar parttime werken in combinatie met andere opdrachtgevers is eveneens mogelijk.
  • Verder een prima salaris en een compleet arbeidsvoorwaardenpakket.
  • Volop ontwikkelingsmogelijkheden maken het plaatje compleet.
  • Daarnaast kun je rekenen op goede ondersteuning en krijg je een eigen opleidingsplan en opleidingsbudget.
En dit vinden jouw toekomstige collega’s:
  • “Een geweldige kans om in een prettige en informele werksfeer deel uit te maken van een team vol specialisten.”
  • “De digitale transformatie binnen Mediahuis Limburg zorgt voor veel innovaties en nieuwe projecten.”
  • “Het werken binnen een groot mediabedrijf is een mooie aanvulling op je CV en geeft veel ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling.”
Deze job wordt niet langer aangeboden.

Andere jobs bij Mediahuis Limburg

Alle jobs Digital marketing

Populaire jobs in Digital marketing:

Interessante jobs elke week in je mailbox? Vervolledig je cv op Mijn Jobat en schrijf je in voor Jobat Express.

Buitenland

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

  • Functietype: Digital marketing
  • Sector: Media en Communicatie
  • Sittard (hoofdkantoor), Venlo, Roermond, Heerlen en Maastricht.

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 5 jaar ervaring

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Digital marketing' jobs in Buitenland meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.