Terug naar zoekresultaten
Mediahuis Limburg

Campagne Developer

Bij Mediahuis Limburg

De organisatie:
Mediahuis Limburg (voorheen Media Groep Limburg) is het toonaangevende mediabedrijf in Limburg. Met haar nieuwsmerken De Limburger, VIA Limburg, WijLimburg en Limburgvac bereikt ze online, mobile en in print meer dan 700.000 nieuwsconsumenten. Mediahuis Limburg telt ruim 275 medewerkers. De onderneming heeft kantoren in Sittard (hoofdkantoor), Venlo, Roermond, Heerlen en Maastricht.

Mediahuis Limburg maakt deel uit van de Belgisch-Nederlandse Mediahuis-groep. Haar zusterondernemingen in Nederland zijn Telegraaf Media Groep (TMG) en NRC Media. De meest bekende nieuwsmerken van Mediahuis in België zijn Het Nieuwsblad, De Standaard, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg.

Afdeling Media Services:
De afdeling Media Services heeft een heldere ambitie: met het ondersteunen van de nieuwsmerken De Limburger, VIA Limburg, WijLimburg en Limburgvac de positie van Mediahuis Limburg als marktleider in Limburg behouden en waar mogelijk verder uitbouwen. De ontwikkelingen in onze markt volgen elkaar snel op en dagen onze organisatie voortdurend uit om te blijven werken aan een optimale mix van mediaproducten voor haar lezers en adverteerders.

Ga jij de uitdaging aan om onze merken van Mediahuis Limburg, waar honderdduizenden Limburgers aan verbonden zijn digitaal te versterken en uit te breiden? Lees dan snel verder.

Campagne Developer

Functieomschrijving

Als Campagne Developer ontwikkel je en richt je online campagnes in met behulp van een campagne managementtool ten behoeve van klantcontact in de meest brede zin van het woord. Denk aan de technische ontwikkeling van campagnes ten behoeve van werving, retentie, lezersacties, enquêtes, partnercampagnes en online bezoek met als doel het activeren en/of intensiveren van klantrelaties. 

Als Campagne Developer zet jij in Selligent moeiteloos verschillende journeys voor dagelijkse, triggered of adhoc campagnes op. Waar nodig bouw je een stored procedure om een flow te automatiseren. API en SOAP calls zijn termen waar je niet van schrikt. Hier houdt het niet bij op, wij stimuleren je ook om je verder te ontwikkelen! Dat kan in Selligent zijn, maar wij werken we ook met andere tools zoals Umbraco.

Campagne processen zijn je passie, hoe complexer hoe beter. Of het nu gaat om een single shot e-mail of een multiwave, cross-channel proces, jij krijgt er energie van!

Kort samengevat zijn dit jouw uitdagingen:
  • Samen met de business ontwerpen, bouwen en ontwikkelen van campagnes;
  • Opstellen en uitvoeren van selecties ten behoeve van data imports en exports;
  • Definiëren van de binnen de campagne benodigde business rules;
  • Definiëren, opstellen en uitvoeren van data analyses en rapportages voor de evaluatie en het volgen van de campagnes.

Profiel

Functie-eisen:
  • Als nieuwe collega heb je passie voor je vak. Je vindt het prettig om met de nieuwste technieken te werken en krijgt energie om samen complexe problemen op te lossen;
  • Minimaal 2 tot 5 jaar aantoonbare kennis en ervaring in een soortgelijke functie;
  • Je weet data-driven marketing toe te passen voor de verbetering van campagnes;
  • Je hebt en HBO diploma op zak om daarmee de vraagstukken op HBO werk- en denkniveau te kunnen analyseren en daarvoor oplossingen aan te dragen;
  • Je begrijpt het belang en de synergie van teamwork en bent daarnaast in staat om zelfstandig te excelleren;
  • Kerncompetenties zijn klantgericht, communicatief, pragmatisch en oplossingsgericht.
Vakinhoudelijke kennis en systemen:
  • Campagne tooling onderdelen zoals business rules, database queries en stored procedures;
  • SQL &HTML;
  • JavaScript;
  • Uitstekende kennis van ICT;
  • Kennis van Selligent en C# is een pré.

Aanbod

  • Mediahuis Limburg biedt je mooie uitdaging bij een toonaangevend mediabedrijf met veel verantwoordelijkheid, creatieve inbreng en vrijheid in een sterk veranderende markt.
  • Een prima salaris, een compleet arbeidsvoorwaardenpakket, jaarcontract met een fulltime werkweek en volop ontwikkelingsmogelijkheden maken het plaatje compleet.
  • Daarnaast is er goede ondersteuning, een opleidingsplan en heb je een eigen opleidingsbudget.
En dit vinden jouw toekomstige collega’s:
  • “Het is een mooie kans om in een prettige en informele werksfeer deel uit te maken van een team vol specialisten”.
  • “Een echte uitdaging om te werken aan de merken van Mediahuis Limburg, waar honderdduizenden Limburgers aan verbonden zijn”.
  • “De grote aantallen volgers van De Limburger lonen zich om op meerdere online gebieden diverse testen uit te voeren en campagnes te optimaliseren”.
  • “De digitale transformatie binnen Mediahuis Limburg zorgt voor veel innovaties en nieuwe projecten”.
  • “Het werken binnen een groot bedrijf is een mooie toevoeging op je cv en geeft veel ruimte voor persoonlijke groei inclusief een eigen ontwikkelbudget”.
Deze job wordt niet langer aangeboden.

Andere jobs bij Mediahuis Limburg

Alle jobs Marketing management

Populaire jobs in Marketing management:

Interessante jobs elke week in je mailbox? Vervolledig je cv op Mijn Jobat en schrijf je in voor Jobat Express.

Buitenland

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

  • Functietype: Marketing management
  • Sector: Media en Communicatie
  • Sittard (hoofdkantoor), Venlo, Roermond, Heerlen en Maastricht

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Marketing management' jobs in Buitenland meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.