Terug naar zoekresultaten
Arval Belgium nv/sa

business support secretary (m/v)

Via Arval Belgium nv/sa

Arval is onderdeel van de Franse bank BNP Paribas, de 1ste bank van de Eurozone. Als leasingmaatschappij beheren wij wagenparken van zowel KMO’s als grote multinationals, personen-en lichte vrachtwagens, van elk merk, voor elke branche. Sinds de start in 1989 heeft Arval een flinke groei doorgemaakt en inmiddels staat Arval aan de top van autoleasemaatschappijen in België. Op dit moment beheren 342 enthousiaste werknemers meer dan 50.000 voertuigen. 

Arval Groep telt meer dan 6.500 medewerkers en beheert 1.100.000 voertuigen in 29 landen verspreid over de 5 continenten. 

Ken je ArvalArval is de 1ste leasingmaatschappij in Europa. En misschien jouw toekomstige werkgever. Want voor onze verdere groei zijn we op zoek naar nieuwe talenten. Surf snel naar www.arvaljobs.be en ontdek onze vacatures. 

business support secretary (m/v)

Functieomschrijving

Een job bij Arval? Instappen, starten, gas geven!

Ter versterking van Arval te Zaventem zijn wij op zoek naar een: 

business support secretary (m/v)


Wat doe je?
Je komt terecht in een team van enthousiaste collega’s die samen een breed en afwisselend administratief takenpakket op zich nemen en hiermee heel wat afdelingen binnen Arval ondersteunen. Hierbij een greep uit je takenpakket:
  • zelf brieven opstellen of de brieven van anderen verbeteren – in het Frans en het Nederlands, volgens onze huisstijl,
  • het intranet up-to-date houden,
  • korte vertalingen maken,
  • mailings verwerken,
  • notulen opstellen,
  • PowerPoint presentaties opmaken,
  • personeelsevenementen, meetings (intern en extern) en opleidingen organiseren
  • drukwerk beheren,
  • trein- en vliegtuigtickets boeken, hotelovernachtingen regelen, taxi’s reserveren.

Kortom … je bent een echte allrounder. En dat maakt het juist zo aangenaam, want je komt in contact met werkelijk alles en iedereen! 
 

Profiel

  • Je hebt een Bachelorsdiploma in Office Management of een andere secretariaatsgerelateerde richting.
  • Je bent Franstalig met een uitstekende kennis van het Nederlands en kennis van het Engels, zowel gesproken als geschreven.
  • Je hebt een goede kennis van alle MS Office toepassingen.
  • Je bent een organisatietalent.
  • Je werkt nauwkeurig met oog voor detail.
  • Je werkt proactief en neemt graag en gemakkelijk initiatief.
  • Je kan goed zelfstandig werken.
  • Je bent stressbestendig.
  • Je bent flexibel en kan je goed aanpassen in veranderende situaties.
Als je hieraan voldoet, ben jij de persoon die we zoeken! 
 

Aanbod

Je kan meebouwen aan ons succes, maar ook investeren in je persoonlijke ontwikkeling. Je neemt je succes zelf in handen. We bieden je een aantrekkelijk salaris aangevuld met interessante extralegale voordelen. 

Stap in!
Nu al enthousiast? Herken je jezelf in deze omschrijving en denk je over de nodige capaciteiten te beschikken? Stuur vandaag nog je sollicitatie met cv via ons sollicitatiepagina, door te klikken op de solliciteerbutton.
Deze job wordt niet langer aangeboden.
Vilvoorde - Zaventem

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

  • Functietype: Management assistant / Secretariaat
  • Sector: Financiën en Verzekeringen
  • Vilvoorde - Zaventem
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Management assistant / Secretariaat' jobs in Vilvoorde - Zaventem meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.