Terug naar zoekresultaten Vorige

8 van 23

Volgende
Itzu Jobs Customer Contact

Business Support Advisor bij Telenet (NL/FR)

Itzu Jobs Customer Contact | Aalst | Interim optie vast, Voltijds

Staat 17 dagen op Jobat.be

Voor het Business Customer Contact Center van Telenet in Aalst zijn we op zoek naar gedreven, communicatieve en technische duizendpoten om de Customer Service mee te ondersteunen.
 

Business Support Advisor bij Telenet (NL/FR)

Functieomschrijving

Vanuit het Contact Center te Aalst van Telenet biedt je telefonische en geschreven ondersteuning aan Telenet Business klanten. Je zal zowel contact hebben met bedrijfsleiders, grote bedrijven en kleine zelfstandigen. Je geeft elk gesprek een persoonlijke service en gaat écht in gesprek met de klant over hun producten en diensten.

Als Business Support Advisor bij Telenet op de Technische dienst geef je advies op maat van de klant. Deze belt binnen met een algemene technische vraag, waarna je analytisch en probleemoplossend gaat denken. Je legt in mensentaal de oplossing uit en denkt pro actief hoe de klant dit in de toekomst kan vermijden. Hierna sta je in voor de verwerking die hier bij komt kijken en ga je in gesprek met de klant. Je luistert aandachtig naar de noden van de klant en speelt hier op in. Volgens het ‘Amazing Customer Experience’ motto hoor je wat de klant nodig heeft, wat beter kan en wat de klant kan helpen om de dienstverlening nog beter te maken. #customercarejobs
 

Profiel

In gesprek gaan met de klant, dat is voor jou het belangrijkste. Zo leer je hem/haar het beste kennen en kan je het probleem zo goed mogelijk oplossen en daarna een pro actieve oplossing aanbieden. Bellen met jou is leuk voor de klant, maar is natuurlijk niet elke dag de bedoeling! Daarom ga je een gesprek voeren waarbij je ook inpikt op commerciële signalen die de klant geeft. Je speelt hier op door de klant een pakket of ondersteunende dienst aan te bieden. Het pakket is volledig op maat van de klant, goedkoper of duurder dat maakt niet uit. Stress komt niet voor in je woordenboek, je bent leergierig en vindt coaching on the job enorm belangrijk!

We zijn op zoek naar sterke Nederlandse profielen, zowel gesproken als geschreven die de durf hebben om in het Frans te spreken en hierin snel bij te leren om zo snel mogelijk ook Franstalige klanten te ondersteunen.

Flexibiliteit is jouw handelsmerk: je werkt van maandag tot vrijdag tussen 8uur en 22uur, in het weekend werk je tussen 9uur en 22uur (Per jaar werk je: 12 zaterdagen, 6 zondagen en maximum 2 feestdagen per jaar).
 

Aanbod

Zin om het verschil te maken? Perfect! Dan bieden wij je volgende voordelen:
  • Startloon van €2214 bruto.
  • Maaltijdcheques van €8.00 per gewerkte dag, vanaf dag één.
  • 12 ADVdagen bovenop je jaarlijkse verlof.
  • Shiftenpremies
  • Salesbonussen

Daarnaast bieden wij je graag een contract aan van onbepaalde duur na een traject van 3 maanden. Op vast contract? Dan ontvang je een groepsverzekering, hospitalitatieverzekering en korting op je Telenet producten!
 
Aalst

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 22 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Interim optie vast
  • Voltijds
  • Van € 2.214 tot € 2.214 per maand
  • Groepsverzekering
  • Maaltijdcheques
  • Internetvergoeding / Abonnement
  • Individuele hospitalisatieverzekering

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Helpdesk & support' jobs in Aalst meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.