Terug naar zoekresultaten
USG Professionals Finance

Business Process Analyst

1240614

Via USG Professionals Finance

Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging in Finance & Accounting? USG Finance Professionals speelt in op de specifieke behoeften voor financial staffing. Zo bieden wij de ideale functie die overeenstemt met je kwalificaties en ambities. Zowel voor tijdelijke opdrachten, vaste aanwervingen als voor projecten bij onze klanten houden we rekening met jouw ervaring, competenties en wensen. Samen stippelen we jouw carrièrepad uit! 

Business Process Analyst

Functieomschrijving

Je komt terecht in een zeer interessante productieomgeving waar je als Bussiness Process Analyst deel zal uitmaken van het finance team.

Je zal verantwoordelijk zijn voor de volgende taken:
- je staat in voor verschillende rapporteringen
- het opmaken van de budgetten en forecasts
- dit zal je doen in een complexe omgeving met verschillende hoofdkwartieren, uiteenlopende activiteiten, diverse diensten
- dit zorgt voor veel uitdaging en je zal kunnen roteren over verschillende finance domeinen
- dit zal enorm leerrijk zijn en je zal eveneens kunnen meendenken en meewerken aan het optimaliseren van de verschillende financiële processen
- je krijgt de kans om verantwoordelijkheid te nemen en zelf bij te sturen waar nodig en zelf aanpassingen uit te voeren
- met de nodige drive en proactiviteit kan je continue groeien in de organisatie

Profiel

- je beschikt over een Master in financiële of economische richting
- je hebt reeds een eerste ervaring in controlling/audit
- je bent ondernemend, proactief en kan zelfstandig werken
- je bent sterk analytisch en houdt van een uitdaging
- je werkt graag in een veranderende omgeving
- je bent hands-on en behulpzaam
- je bent communicatief en een teamplayer
- je kan complexe rapporteringen duidelijk en gevat over brengen in presentaties naar hoger management
- je hebt een gevorderde kennis van Excel en andere database programma’s
- ervaring in ee een productie omgeving is een plus en leert snel nieuwe procedures aan
- je hebt de nodige drive en ambitie om je snel in te werken en door te groeien
 

Aanbod

Onze klant is een zeer boeiend en innovatief productiebedrijf waar je de mogelijkheid krijgt om je volledig te ontplooien en je kennis te verruimen in verschillende domeinen. Je ontvangt een competititef salarispakket met extralegale voordelen. Verder wordt er continue geïnvesteerd om een aangename en moderne werkomgevin te creëren waar iedereen zich goed voelt en verder kan groeien. Extraatjes zoals een fitness center, strijkdienst, bedrijfsrestaurant etc. zijn aanwezig. Verder zal er steeds aandacht besteed worden aan een gezonde work-life balans. Je kan alvast genieten van een flexibel glijtijdsysteem.
Deze job wordt niet langer aangeboden.
Mechelen - Lier

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

  • Functietype: Controlling
  • Sector: Gezondheidszorg en Medisch toebehoren
  • Puurs (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Master (Licentiaat; Universiteit of Hoger Onderwijs Lange Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Controlling' jobs in Mechelen - Lier meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.