Terug naar zoekresultaten

1 van 13

Volgende
GROEP BODEN

Branch Manager Rent-A-Car Airport

Bij GROEP BODEN

Staat 8 dagen op Jobat.be

Enterprise Rent-A-Car is een wereldwijd gerenommeerd autoverhuurbedrijf. Het is over de hele wereld uitgegroeid tot een van de sterkste internationale speler met jarenlange ervaring in de wereld van de assistentieverlening en korte termijnverhuur. General Lease is opgericht in 1984. General Lease, op de Belgische markt gekend als Rent-A-Car, staat eveneens in voor de vertegenwoordiging van Enterprise op de Belgische en Luxemburgse markt. Samen met de klant zoeken we voor elke uitdaging flexibele mobiliteitsoplossingen zonder zorgen, zowel zakelijk als privé. Kwaliteitsvolle en snelle dienstverlening is daarbij vanzelfsprekend.

Branch Manager Rent-A-Car Airport

Functieomschrijving

In de functie van Branch Manager op de luchthaven te Zaventem, ben je verantwoordelijk voor de groei en rentabiliteit van je zowel je team van Rental Agents, als het filiaal zelf.
 
 Je stimuleert de groei en rentabiliteit door o.a.
  • een uitstekende klantenservice en klantenondersteuning te bieden;
  • de bedrijfsnormen en –processen te bewaken;
  • te zorgen voor een effectieve opvolging in de processen betreffende de autoverhuurtransacties;
  • de organisatie van een optimaal vlootniveau;
  • een efficiënte kostenbeheersing en analyse m.b.t. het aansturen van een team, dat instaat voor het tanken en kuisen van de voertuigen;
  • het behalen van individuele doelstellingen en cijfers;
     
    Als people manager ben jij verantwoordelijk voor de nodige aansturing, coaching, motivatie en ondersteuning van je team, dat bestaat uit een supervisor en een aantal Rental Agents.
  • Je staat in voor een efficiënte personeelsplanning en de bijkomende personeelsadministratie;
  • Je voert functioneringsgesprekken met zowel het team als individueel;
  • Je volgt deze functioneringsgesprekken op, zodat de Rental Agents zich steeds kunnen ontplooien;
  • Je neem initiatieven, om het team gemotiveerd en op de hoogte te houden van bedrijfsactiviteiten;

Profiel

  • je bent in het bezit van een bachelor diploma met minimum 5 jaar werkervaring;
  • ervaring op het vlak van customer service, people management en sales is een pluspunt;
  • je bent uitstekend gesproken en geschreven drietalig (N/F/E);
  • je communiceert vlot op verschillende niveaus, bent enthousiast, hands-on en positief ingesteld en draagt teamwork hoog in het vaandel;
  • je bent commercieel gedreven en bent sterk in organiseren en plannen;
  • je stelt je flexibel op en kan goed werken in een veeleisende professionele omgeving.

Aanbod

  • een voltijds contract van onbepaalde duur;
  • een job in een internationale en uitdagende werkomgeving;
  • een competitief salarispakket aangevuld met een bonus, bedrijfswagen, maaltijdscheques en hospitalisatieverzekering.
Vilvoorde - Zaventem

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 31 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 5 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Store management' jobs in Vilvoorde - Zaventem meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.