Terug naar zoekresultaten Vorige

7 van 14

Volgende
Accent

Bijstandsverlener

Via Accent

Nog 4 dagen om te solliciteren

Onze klant gelegen in centrum Brussel die op zoek gaat naar een bijstandsverlener verzorgt dringende bijstand en herstellingen aan klanten die bij de maatschappij een brand- of schadeverzekering hebben. Eenvoudig en snel zowel voor de klant als voor de erkende hersteller.

Heeft u graag meer informatie over de vacature van bijstandsverlener in regio Brussel - aarzel dan niet contact op te nemen met Accent Office & Sales Jette per mail via jette@be.accent.jobs of via telefoon 02 421 08 70.

Bijstandsverlener

Functieomschrijving

Als Bijstandsverlener voor onze klant regio Brussel neem je volgend takenpakket voor jouw rekening:
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor de verzekerden.
  • Je beantwoordt telefoontjes van verzekerden en dit in overeenstemming om de kwaliteit van de dienstverlening te verhogen en de SLA (service level agreements) te verbeteren.
  • Je identificeert behoeften van de verzekerden u zet alles in het werk om oplossingen te vinden die in overeenstemming zijn met de kwaliteit.
  • Je bezorgt de juiste en volledige informatie aan de verzekerden.
  • Je identificeert potentiële klachten en onderneemt de nodige maatregelen om de loyaliteit van de verzekerden en hun tevredenheid te garanderen.
  • Je opent een dossier voor alle ontvangen missies.
  • Je organiseert de nodige bijstand en verbindt de verzekerde opdrachtgever door met één van onze dienstverleners.
  • Je beheert bestanden van A tot Z: u verzekert een effectief toezicht op de geopende bestanden tot de uiteindelijke sluiting van het dossier.

Profiel

Als Bijstandsverlener voor onze klant regio Brussel voldoet jouw profiel aan volgende vereisten:
  • Je beheerst zeer vlot beide landstalen Frans en Nederlands en beschikt ook over goede mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden.
  • Mensen helpen is jouw tweede natuur.
  • Je vertoont empathisch vermogen.
  • Je denkt oplossend en beschikt over voldoende analytische vermogen.
  • Je bent klantgericht en gericht op de klanttevredenheid (u bent in staat om behoeften te identificeren en vragen te beantwoorden).
  • Je hebt idealiter reeds ervaring met klantencontact.
  • Je neemt initiatief en bent proactief.
  • Je bent een teamplayer maar kunt ook zelfstandig werken.
  • Je bent dynamisch ondernemend en jouw enthousiasme en motivatie breng je over naar je collega?s en klanten.

Aanbod

In ruil voor je talent en inspanning als bijstandsverlener voor onze klant regio Brussel bieden we het volgende:
  • Een interim optie vast.
  • Je werkt volgens een flexibel shiftensysteem.
1. Front Office 1 - 7: 45-16: 00
2. Backoffice - 9: 15-17: 25
3. Front Office 2 - 14: 00-22: 15
4. Front Office 3 - Zaterdag 9: 15-17: 30
Elke week: 4 dagen in Front Office 1 en/of Front Office 2 + 1 dag in Back Office. Front 1 + Front 2 = werk in opeenvolgende teams. Zaterdagwerk - Front Office 3 (1 zaterdag op 3 met recupdag)
  • Aantrekkelijke verloning met maandelijkse teambonus en koopkrachtpremie ecocheques maaltijdcheques...
  • Je wordt opgeleid on the job.
  • Bij vast contract geniet je volgende voordelen: van thuis uit werken (indien 1 jaar anciënniteit) extralegaal verlof hospitalisatieverzekering vermindering van verzekeringsproducten keuze van planning (homogeen of gemengd) extra trainingingen.
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 4 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Lager onderwijs
  • Nederlands

Aanbod

  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Schadebeheerder' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.