Terug naar zoekresultaten Vorige

3 van 63

Volgende
Motmans & Partners

BEDIENDE ADMINISTRATIE EN PLANNING VERHUUR bij Budé Containerized Solutions

Enthousiaste organisator voor de afdeling verhuur

Via Motmans & Partners

Staat 9 dagen op Jobat.be

Budé (www.budé.be) is de containerspecialist bij uitstek. Met hun drie bouwconcepten “Seabox”, “Comfort” en “Solid” kunnen zij voldoen aan verwachtingen van klanten uit de industrie, retail, bouwsector, … maar realiseren ze ook creatieve architecturale projecten op maat. Die visie gecombineerd met doorgedreven ervaring op alle terreinen (van containerbouw tot inrichting en ingebruikstelling) leidde al tot talloze unieke projecten waaronder het recente Sporza WK Huis en de rijdende beursstand voor verlichtingsfabrikant Kreon. Budé speelt in op een verschuiving in de bouwwereld waarbij modulaire bouw meer en meer wordt gezien als volwaardig alternatief voor de tradionele bouw. Naast maatwerk kan je bij Budé ook terecht voor huurservices waarvoor ze ruim 900 containers beschikbaar hebben. Met een team van ongeveer 25  medewerkers realiseren zij vandaag een omzet van 9 miljoen euro. Om de verdere professionalisering van de organisatie mee te realiseren zijn wij  voor hen op zoek naar een bediende administratie en planning voor de verhuurafdeling. 
 

BEDIENDE ADMINISTRATIE EN PLANNING VERHUUR bij Budé Containerized Solutions

Functieomschrijving

Als bediende administratie en planning sta jij in voor de efficiënte organisatie en vlekkeloze administratie van de afdeling verhuur binnen Budé containerbouw. Dit wil zeggen kleine verhuurprojecten zelfstandig afhandelen van A-Z. Vanuit je zin voor initiatief bouw je tevens mee aan de verdere groei van de activiteiten.
  • Verantwoordelijk voor organisatie en planning van de verhuurafdeling: onderhoud & herstellingen, klaarzetten huurunits, plannen transporten, levering en plaatsing on site
  • Administratieve verantwoordelijkheden zoals het beheer van verhuurcontracten, facturatie, …
  • Rechterhand van de rental manager op commercieel vlak: screenen van offerte-aanvragen, administratieve verwerking en opvolging van offertes en verhuurcontracten
  • Vanuit eigen initiatieven meebouwen aan de verdere groei en professionalisering van de afdeling

Profiel

  • Bachelor diploma (of gelijkwaardig door ervaring) met de juiste instelling; een enthousiaste, harde werker
  • Handen-uit-de-mouwen mentaliteit, initiatief nemen en commercieel en organisatorisch inzicht
  • Kennis Nederlands, Frans en Engels (gesproken en geschreven)
  • Uitstekende kennis van MS Office, kennis Navision is een pluspunt
  • Wonen op haalbare afstand van Dilsen-Stokkem

Aanbod

  • Afwisselende functie waarin je een cruciale rol speelt in de werking van de verhuurafdeling.
  • Meewerken aan de realisatie van zeer uitdagende en diverse projecten.
  • Werken bij een vooruitstrevende firma met marktleiderspositie.
  • Familiebedrijf met open sfeer en laagdrempeligheid.
  • Aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen.
Noord-Limburg (Lommel - Maaseik)

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 40 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Administratie
  • Sector: Bouw, Bouwmaterialen en Immobiliën
  • Dilsen-Stokkem (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratief bediende, Administratie' jobs in Noord-Limburg (Lommel - Maaseik) meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.