Terug naar zoekresultaten

Backoffice medewerker

462611221

AGO Jobs & HR | Antwerpen | Interim, Voltijds

Je zoekt een toffe job? Tijdelijk of (optie) vast? Als arbeider of bediende? Kom dan zeker langs in een van onze 80 kantoren of surf naar www.ago.jobs. Wij hebben meer dan 3500 openstaande vacatures voor jou en helpen jou graag een job te vinden die bij jou past. Choose life, choose work, choose AGO!

Backoffice medewerker

Functieomschrijving

Na telefonisch contact met de klant, bepalen de collega's van front office welke bijstand er moet georganiseerd worden plaatsvinden. Jij, als back office medewerker, staat dan in voor de praktische en administratieve organisatie van de vooropgestelde oplossingen. Dit kan bestaan uit het organiseren van huurwagens, taxi's, hotels etc. Van zodra jij de bijstand hebt georganiseerd, neemt de medewerker van de front office opnieuw contact op met de klant. -Je ondersteunt de collega's van frontoffice door het correct uitvoeren van taken en opdrachten. -Je zorgt voor de praktische uitvoering van het bijstandsdossier van de klant. -Je contacteert onze binnen- en buitenlandse leveranciers. -Je gaat op zoek naar alternatieven indien nodig. -Je creëert tevreden klanten door je proactieve houding en probleemoplossend vermogen.

Profiel


-Je gaat graag op zoek naar de gepaste oplossing die het meest aansluit bij de behoeften van onze klant.
-Je bent flexibel, stressbestendig en kan omgaan met deadlines.
-Je stelt vlot prioriteiten en bent nauwkeurig in uitvoering.
- Je bent collegiaal en werkt dus graag in teamverband.
-Je spreekt vlot Nederlands, Frans en Engels. Bijkomende talen zijn uiteraard een pluspunt.
-Verder ben je iemand die de dingen vastneemt met zin voor initiatief en iemand die zelfstandig kan werken.
- Een gezonde werkmentaliteit en een groot verantwoordelijkheidsgevoel zijn je troeven.
-Je beschikt over voldoende PC kennis om vlot nieuwe programma's aan te leren. Ook het internet kent voor jou geen geheimen.

Aanbod


-Een boeiende functie, waarin je mensen daadwerkelijk kan helpen in zeer uiteenlopende situaties.
-Een opleiding bij aanvang en verdere training tijdens de werkperiode.
-Je werkt in een ploegensysteem met vroege, late en weekenddiensten (2 op 3).
-Je ontvangt een goed salaris aangevuld met ploegen en weekend premies.
-Je ontvangt een vergoeding voor de kosten van het woon-werkverkeer.
-De toffe collega's krijg je er bovenop!
Deze job wordt niet langer aangeboden.
Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

Vereisten

  • Secundair onderwijs

Aanbod

  • Interim
  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratief bediende' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.