Terug naar zoekresultaten

Back office medewerker

374987721

Via AGO Jobs & HR | Waregem | Interim, Voltijds

Staat 60 dagen op Jobat.be

Je zoekt een toffe job? Tijdelijk of (optie) vast? Als arbeider of bediende? Kom dan zeker langs in een van onze 80 kantoren of surf naar www.ago.jobs. Wij hebben meer dan 3500 openstaande vacatures voor jou en helpen jou graag een job te vinden die bij jou past. Choose life, choose work, choose AGO!

Back office medewerker

Functieomschrijving

Voor groeiend en modern bedrijf regio Zulte zoeken we een back office medewerker. Bedrijf is gespecialiseerd in huishoudartikelen ( decoratief ). Als Back office medewerker verleen je assistentie aan de commerciële dienst : voorbereiding sales, opvolging van sales acties, exportdocumenten in orde brengen, voorbereiding beurzen, klachten opvolging. Met andere woorden : een heel gevarieerde administratieve binnendienst functie

Profiel

Goede talen kennis : Nederlands, Frans en Engels goed geschreven en gesproken. Extra : kennis Duits is pluspunt.

Administratief nauwkeurig en nauwgezet.

Aanbod

Full time functie
Gevarieerd taken pakket
Aangename werksfeer
Vaste functie
Correcte verloning

Interesse?

Heb je interesse? Kom dan langs in ons kantoor of mail ons jouw motivatiebrief en cv.

AGO Jobs & HR Waregem Office
Flanders Fieldweg 53
8790 Waregem Office
Tel.: 056 60 98 10
Email: waregem.office@ago.jobs
Kortrijk

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 25 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Administratief bediende
  • Sector: Distributie en Retail
  • Waregem (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)

Aanbod

  • Interim
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratief bediende' jobs in Kortrijk meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.