Terug naar zoekresultaten
Ergon Recruitment Antwerpen

Back-Office medewerker Klantenadministratie regio Antwerpen (interim optie vast)

Via Ergon Recruitment Antwerpen

Staat 17 dagen op Jobat.be

Voor één van onze klanten, actief in de financiële sector, zoeken we een

Back-Office medewerker Klantenadministratie
regio Antwerpen (interim optie vast)

Back-Office medewerker Klantenadministratie regio Antwerpen (interim optie vast)

Functieomschrijving

Onze klant is dringend op zoek naar versterking voor hun departement Klantenadministratie in de hoofdzetel te Antwerpen.

Jouw takenpakket:
  • Je zorgt samen met je team voor de correcte administratieve opvolging van de verschillende cliëntendossiers;
  • Je bent het aanspreekpunt voor de medewerkers van de commerciële afdeling bij het opmaken en goedkeuren van cliëntendossiers;
  • Je stemt hiervoor telefonisch en via mail af met de verschillende banken waarmee onze klant samenwerkt;
  • Je behandelt openingen van rekeningen van klanten bij desbetreffende banken en ziet toe op het beheer hiervan;
  • Je bent verantwoordelijk voor het controleren en verwerken van transacties uit de portefeuilles van de bestaande klanten;
  • Je herziet alle bestaande contracten om conform de huidige MIFID-wetgeving te werken;
  • Je komt terecht in een hecht team waarmee je nauw samenwerkt en rapporteert aan de verantwoordelijke voor het departement Klantenadministratie en Operations.

Profiel

  • Je behaalde minstens een bachelordiploma, dit bij voorkeur in een administratieve, financiële en/of juridische richting;
  • Je hebt bij voorkeur een eerste ervaring in klantenadministratie en/of in de financiële sector;
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en hebt een goede beheersing van het Frans;
  • Je bent administratief sterk en kan dus goed overweg met het MS Office pakket;
  • Je hebt een voorliefde voor cijfers en administratie, bent nauwkeurig en kan om met de nodige werkdruk;
  • Je bent communicatief, assertief en een echte teamplayer;
  • Je werkt met de nodige mate aan discretie.

Aanbod

  • Je komt terecht in een dynamische omgeving en zal deel uitmaken van een hecht team;
  • Je wordt tewerkgesteld in een flexibel uurrooster bij voorkeur in een voltijdse tewerkstelling. 4/5e is echter bespreekbaar;
  • Je verdient een marktconform loon met daaraan verbonden maaltijdcheques. Bij vaste indiensttreding worden ook verzekeringen voorzien.
Antwerpen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 11 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands

Aanbod

  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratief bediende' jobs in Antwerpen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.