Terug naar zoekresultaten

BACK OFFICE ADMINISTRATOR MET INTERN CONTACT BIJ TECHNISCHE SPELER IN KONTICH

* A-Z opvolging projectadministratie
* Nauwkeurig, stressbestendig, zelfstandig
* 12 ADV-dagen

Via HAYS nv

Staat 10 dagen op Jobat.be

Voor een internationale en innovatieve speler binnen zijn segment in regio Kontich kijkt Hays Response Antwerpen Office Zuid dringend uit naar een nieuwe collega als Project Administrator, die intern alle lopende projecten administratief beheert en opvolgt van A tot Z.

BACK OFFICE ADMINISTRATOR MET INTERN CONTACT BIJ TECHNISCHE SPELER IN KONTICH

Functieomschrijving

Als Project Administrator sta je niet rechtstreeks in contact met de eindklant. Je staat continu wel in contact met interne collega's en andere departementen om een goede opvolging te kunnen garanderen. Het is een gevarieerd administratief takenpakket. Zo sta je in eerste instantie in voor het openen van nieuwe dossiers en de aanmaak van de juiste fiches. In elk dossier moet je alle beschikbare informatie over het project toevoegen. Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor de werfmeldingen en het aangeven van de werven bij de sociale zekerheid, zodat je collega's en onderaannemers verzekerd zijn. Ook het ingeven van de catalogusprijzen van de gebruikte componenten dien je per dossier te verwerken. Uiteraard dien je hiervoor het nodige opzoekingswerk te doen. Tot slot neem je ook de facturatie voor je rekening.

Profiel

Voor deze vacature kijkt Hays Response Antwerpen Office Zuid uit naar iemand die ervaring heeft met een allround administratief takenpakket. Je bent sterk in administratie en bent niet bang voor het bijhorende cijferwerk. Verder heb je naast het Nederlands een goede basiskennis Frans en Engels. Je hoeft deze talen niet te spreken, maar je dient ze wel goed te begrijpen voor het invullen van allerhande formulieren en aanvragen. Naar IT-kennis toe heb je bij voorkeur ervaring met SAP en/of Axapta, maar dit is geen must! Qua persoonlijkheid ben je communicatief en zelfstandig sterk. Je kan je goed zelf organiseren, weet prioriteiten te stellen en durft oplossingsgericht te schakelen. Je hecht belang aan nauwkeurigheid en bent stressbestendig. Je bent niet bang om initiatief te nemen indien nodig en houdt ervan om zaken uit te pluizen.

Aanbod

Onze klant biedt je een allround job met de nodige variatie en verantwoordelijkheid in een aangename en moderne werkomgeving. Op jaarbasis kan je 12 ADV-dagen opbouwen. Je kan er bovendien rekenen op een aantrekkelijk salarispakket! Na een geslaagde interimperiode maak je kans op een vast contract.

Interesse in deze uitdagende en afwisselende job bij onze internationale klant? Solliciteer online of bel ons via 03/202.79.70.

Mechelen - Lier

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 29 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Administratief bediende
  • Sector: Industrie en Machinebouw
  • Mechelen - Lier
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands, Engels, Frans

Aanbod

  • Interim optie vast
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratief bediende' jobs in Mechelen - Lier meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.