Terug naar zoekresultaten

1 van 11

Volgende
Stad Lokeren

AUTOMATISERINGSCONSULENT - ICT DIENST

B4-B5 | m/v | contractueel | voltijds | opname in wervingsreserve

Stad Lokeren | Lokeren | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 10 dagen op Jobat.be

Stad en OCMW Lokeren zoekt een:

AUTOMATISERINGSCONSULENT – ICT dienst
B4-B5 | m/v | contractueel | voltijds | opname in wervingsreserve

AUTOMATISERINGSCONSULENT - ICT DIENST

Functieomschrijving

  • Je brengt bestaande processen in kaart en je analyseert, optimaliseert en vereenvoudigt deze samen met de diensten.
  • Je begeleidt jouw projectteam en voor deze projecten ben je de link tussen de verschillende diensten van de Stad, de ICT leverancier en de eindgebruiker.
  • Je begeleidt gebruikers en lost specifieke problemen op m.b.t. apparatuur en programmatuur (o.a. via het geven van interne opleiding en voorlichting).
  • Je volgt nieuwe technologieën, trends en technische ontwikkelingen op.

Profiel

  • Je hebt een grondige kennis inzake projectmanagement en ITIL.
  • Kennis van MS 365 - Sharepoint – Business Proces Management is een meerwaarde.
  • Je hebt de nodige communicatieve vaardigheden en kan medewerkers stimuleren en motiveren.
  • Je bent een initiatiefnemer die zelfstandig projecten opvolgt en begeleidt.
  • Je hebt een bachelor diploma, of een diploma van hoger onderwijs van één cyclus of daarmee gelijkgesteld, of een hoger diploma.
  • Je hebt minimum 2 jaar relevante beroepservaring.
  • Je hebt een rijbewijs B.
  • Je slaagt voor een vergelijkende selectieprocedure.

Aanbod

  • Gunstige verloningsvoorwaarden aangezien knelpuntberoep.
  • Minimum bruto aanvangswedde € 2952. Mogelijkheid tot het doorstromen naar hogere salarisschalen binnen hetzelfde niveau met een maximum bruto eindwedde van € 4623 euro/maand.
  • Tewerkstellingen in overheidsdiensten worden volledig in aanmerking genomen voor de geldelijke anciënniteit, evenals relevante privé-ervaring.
  • Maaltijdcheques, fietsvergoeding, hospitalisatieverzekering en gratis openbaar vervoer voor woon-werkverkeer.
  • Aantrekkelijke verlofregeling.
  • Opname in wervingsreserve van één jaar aangelegd voor de duur van één jaar (verlengbaar).
Solliciteren? 
Tot en met 13.05.2019 via www.lokeren.be/vacatures

Bij je kandidatuur dien je een curriculum vitae, een kopie van het vereiste diploma en een kopie van je rijbewijs B toe te voegen om te worden toegelaten tot de selectieprocedure. Bij indiensttreding dien je een uittreksel uit het strafregister, model 1 - art. 595 Sv (maximaal 3 maanden oud op datum van indiensttreding) voor te leggen, om aan te tonen dat jouw gedrag overeenstemt met de eisen van de functie.
Voor de functiebeschrijving en functie-eisen of meer informatie over deze vacature, kan je steeds terecht bij de personeelsdienst via vacatures@lokeren.be of 09/340.86.19.

De eerste proef van de selectieprocedure zal begin juni plaatsvinden.
 

Interesse?

vacatures@lokeren.be of 09/340.86.19
Sint-Niklaas

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 18 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Academische Bachelor
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds
  • Van € 2.952 tot € 4.623 per maand
  • Maaltijdcheques
  • Individuele hospitalisatieverzekering

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Project management' jobs in Sint-Niklaas meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.