Terug naar zoekresultaten
Jobmatch

Assistent(e) * Dienst-na-Verkoop * ANDERLECHT

Via Jobmatch

Staat 18 dagen op Jobat.be

Jobmatch. In onze naam zit precies vervat wat wij doen.
Elke dag opnieuw zetten onze Consultants samen hun schouders onder het vinden van de perfecte match tussen kandidaten en bedrijven. En die match vinden, dat vraagt vakmanschap.
Onze individuele aanpak, gedrevenheid en oog voor kwaliteit resulteert in een stevige professionele relatie op lange termijn met zowel onze klanten als onze uitzendkrachten.

Assistent(e) * Dienst-na-Verkoop * ANDERLECHT

Functieomschrijving

Voor onze opdrachtgever in Anderlecht zijn wij op zoek naar een Assistent(e) met een uitstekende talenkennis en een stevige klantgerichtheid. Je werkt mee aan de uitbreiding van jouw segment, door de nodige administratieve en logistieke ondersteuning te bieden aan de bestaande klanten. Op die manier zorg je voor een vlekkeloze dienstverlening en een tevreden klantenportefeuille.

- Je staat dagdagelijks in contact met je klanten en je zorgt ervoor dat alles tijdig geleverd wordt
- Je volgt elke bestelling en levering op, tot aan de facturatie
- Je behandelt elke bestelling, maar ook eventuele interventies, de voorraad en de afspraken
- Je informeert je klanten over eventuele promoties en nieuwe producten, waardoor je hen een nog betere dienstverlening op maat aanbiedt
- Je verzorgt ook de facturatie voor je klanten: van het opmaken tot het opvolgen ervan
- Je gaat ter plaatse bij de klant wanneer dat nodig is om alles nog beter te laten verlopen
- Je behandelt eventuele klachten of moeilijkheden op een professionele manier
- Uiteraard zet je alles netjes in het systeem, zodat alles kan opgevolgd- worden

Kortom: Je beheert je klantendossiers van A tot Z.
 

Profiel

- Je hebt een uitstekende kennis van zowel het Nederlands als het Frans
- Je bent zeer klantgericht, communicatief, behulpzaam en professioneel
- Je haalt voldoening uit het uitbouwen van een persoonlijke werkrelatie met je klanten
- Je bent sterk in organisatie, opvolging en je kan structuur brengen in je werk
- Je leert al snel waar je prioriteiten liggen en je gaat proactief te werk
- Je denkt graag out of the box en doet het nodige om je klanten tevreden te houden
- Uiteraard heb je een vlotte kennis van MS Office en leer je snel nieuwe applicaties aan
- Je bent een teamplayer en je houdt rekening met de input van andere departementen

 

Aanbod

- Een voltijdse functie met een vast contract van onbepaalde duur
- Een afwisselende job in een groeiende onderneming waarbinnen jij het verschil kan maken
- Een job waarbinnen je de vrijheid krijgt om zelf bepaalde accenten te leggen
- Opleidings- en doorgroeimogelijkheden op maat
- Een prettige werksfeer binnen een goed draaiend team
- Een mooi salarispakket, aangevuld met interessante extralegale voordelen zoals een bonusplan, maaltijdcheques, groepsverzekering, verplaatsingskosten of onkosten openbaar vervoer…
 
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 10 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Sales support & administratie' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.