Terug naar zoekresultaten Vorige

12 van 96

Volgende
OfficeTeam Groot-Bijgaarden

Assistant Projectmanager in Anderlecht

OfficeTeam is momenteel op zoek naar een Assistant Projectmanager in Anderlecht.

OfficeTeam Groot-Bijgaarden | Vlaams-Brabant | Interim, Voltijds

Staat 8 dagen op Jobat.be

Onze klant actief in de technische sector heeft momenteel 800 medewerkers in 5 vestigingen te België en momenteel zijn ze op zoek naar een Assistant Projectmanager (M/V) in Anderlecht.

Assistant Projectmanager in Anderlecht

Functieomschrijving

De verantwoordelijkheden voor deze functie als Assistant Projectmanager (M/V) zijn:

  • Je staat in voor het vergelijken en controleren van de ontvangen leveringsbonnen met de geplaatste bestellingen;
  • Je bent verantwoordelijk voor de briefwisseling in het kader van lopende projecten;
  • Je staat in voor het klassement van dossiers;
  • Je assisteert bij de opmaak van offertes: het verzamelen van de verplichte documenten bij de betrokken partijen (prijsofferte, certificaten, attesten, etc.);
  • Je verzorgt de administratie bij de opmaak van dossiers;
  • Je meldt medewerkers aan op de werf zie het RSZ-portaal;
  • Je verzamelt werkdocumenten (prestatiefiches, ziektebriefjes, onkostennota's, etc.) van de arbeiders;
  • Je koppelt prestaties aan projecten in het ERP systeem Navision met als doel een correcte facturatie te verzorgen;
  • Je staat in voor het up-to-date houden van de planning van arbeiders;
  • Ad hoc administratieve taken ter ondersteuning van de medewerkers van de afdeling.

By applying to this position, you acknowledge that you have read and accept the following terms:

https://www.roberthalf.be/en/legal-information/privacy-statement

Profiel

De vereiste kwalificaties voor deze functie als Assistant Projectmanager (M/V) zijn:

  • Je hebt minimaal een A2-diploma;
  • Je hebt bij voorkeur reeds een eerste administratieve werkervaring;
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en Frans met een goede kennis Engels;
  • Je hebt een goede kennis van het MS-Office pakker;
  • De kennis van Navision of een ander ERP-systeem is een pluspunt;
  • Je bent stressbestendig en kan goed om met deadlines;
  • Je hebt een rustige persoonlijkheid;
  • Je bent klantgericht en assertief;
  • Je kan goed prioriteiten stellen;
  • Je bent onmiddellijk beschikbaar.

Aanbod

Onze klant biedt een aantrekkelijk salaris met mooie extralegale voordelen zoals maaltijdcheques. Daarnaast bieden ze ook een contract aan van onbepaalde duur na een geslaagde interim-periode.

Interesse in deze uitzendopdracht? Solliciteer vandaag nog!

Interesse?

Robert Half Belgium
Robert Half Belgium

Stationsstraat 34 bus 1, 1702 Groot-Bijgaarden
Vlaams-Brabant

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 20 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Secundair onderwijs
  • Nederlands, Engels, Frans

Aanbod

  • Interim
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratief bediende' jobs in Vlaams-Brabant meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.