Terug naar zoekresultaten
Harvey Nash Gent

Assistant Finance Afdeling

Via Harvey Nash Gent

Staat 15 dagen op Jobat.be

GEEF JE CARRIÈRE EEN BOOST MET HARVEY NASH GENT

Je bent een gedreven professional op zoek naar je droomjob? Kies dan voor Harvey Nash Gent. We zijn een onderdeel van een internationale groep en bieden een brede waaier aan expertises: Sales & Marketing, Creatives, Engineering, Aankoop, Logistiek, Administratie, Finance, Juridisch en HR.

Heb je reeds een eerste ervaring in de algemene boekhouding en debiteurenbeheer, heb je een goede kennis van het Frans en ben je op zoek naar een nieuwe, uitdagende job? Lees dan zeker en vast verder. 

Assistant Finance Afdeling

Functieomschrijving

  • Je staat in voor het verzamelen van openstaande vorderingen, het sturen van aanmaningen en het opvolgen van de gemaakte afspraken. 
    Je hebt hiervoor veelvuldige contacten, zowel extern met klanten en kredietverzekeraars, als met collega's van de commerciële binnen- en buitendienst, en dit zowel in het Nederlands als Frans.
  • Kredietlimieten opvolgen en het voorbereiden van de dossiers om interne limieten per klant te bepalen behoren ook tot je takenpakket. Net als: het beoordelen van de bestaande en nieuwe klanten op hun kredietwaardigheid, het instaan voor de afrekeningen naar de klanten, het vrijgeven van orders en implementeren van kredietoplossingen op maat van de klant. En dit alles in samenspraak met je collega's.
  • In samenspraak met interne en externe partners op zoek gaan naar adequate oplossingen van dubieuze klantendossiers. Het inboeken van bankverrichtingen en oplossen van verschillen in de betalingen/ afpuntingen.
  • Bijkomende taken: 
    - Voorbereiden van domiciliëringsopdrachten.
    - Opvolgen accounts payable mailbox
    - Matching en inboeken van inkoopfacturen. 
    - Retours opvolgen
  • Tot slot ben je verantwoordelijk voor uitgaande post over alle afdelingen.

Profiel

  • Je beschikt minimum over een Bachelor diploma in een economische richting en kan terugblikken op een 3-5 tal jaar relevante werkervaring als HulpBoekhouder of Credit Controller.
  • Je werkt proactief in het opvolgen van klanten en in het bepalen de juiste acties. Je houdt bij financiële afwegingen ook rekening met het commerciële belang. Je bent hands-on, proactief, analytisch en besluitvaardig.
  • Als team player beschik je over sterke communicatieve vaardigheden en ben je in staat om goede relaties op te bouwen. Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel en kan goed zelfstandig werken.
  • Als een echte professional kan je je job uitoefenen in beide landstalen, Nederlands en Frans. En kennis van het Engels is een plus.

Aanbod

  • Onze klant biedt jou een vaste job aan binnen een Benelux context.
  • Een dynamisch team van collega's staat klaar om je te helpen integreren binnen de organisatie en snel operationeel te zijn in je takenpakket.
  • Binnen je job krijg je de nodige verantwoordelijkheid om je job te beheren en organiseren.
  • Aantrekkelijk salarispakket, een minder file gevoelige locatie en boeiende activiteit van de firma.
Gent

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 24 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Accounting' jobs in Gent meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.