Audi Brussels: dynamisch en fascinerend

'Dynamisch' en 'fascinerend' zijn twee thema's in de nieuwe employer branding-campagne van Audi Brussels. Jessica Odoi en Geert Braeckman, twee werknemers van Audi Brussels, vertellen bij de start van de campagne over hun ervaringen bij hun werkgever.

12 augustus 2015

Delen

Geert Braeckman
  • Wie? Geert Braeckman (38)
  • Functie? Verantwoordelijke Industrial Engineering Montage
  • Sinds 2005 bij Audi Brussels

Zijn interesse voor techniek en de automobielindustrie bracht Geert naar de fabriek van Vorst. Als leidinggevende in de montage bij Audi Brussels is elke dag een nieuwe uitdaging. Samen met zijn team is Geert binnen de afdeling Industrial Engineering verantwoordelijk voor de productieorganisatie en het optimaliseren van bestaande productieprocessen. "Toen men mij vroeg of ik bereid was om mee te werken aan de employer branding-campagne van Audi Brussels, twijfelde ik eerst. Vooral omdat ik moest poseren voor de foto (lacht). Maar de sfeer was goed tijdens de shoot. Dat viel goed mee."

Eén van de thema's van de nieuwe campagne is 'fascinerend'. "Omdat Audi Brussels nu eenmaal een fascinerende werkgever is, zowel voor zijn werknemers als voor kandidaat-werknemers. Ik vind het zelf heel fascinerend om mensen te kunnen begeesteren, zowel met ons bedrijf als met onze producten. Audi Brussels inspireert wereldwijd met zijn innovatieve technologieën en uitstekende kwaliteit. Onze A1 is daar het perfecte voorbeeld van."

Jessica Odoi 

Wie? Jessica Odoi (26)

  • Functie? Teamverantwoordelijke Eindafname Lakafdeling
  • Sinds 2010 bij Audi Brussels

Waarom Jessica in 2010 naar Audi Brussels kwam? “Audi heeft me altijd al gefascineerd: eerst als auto, later als werkgever." Zoveel enthousiasme bleef niet zonder gevolgen: op vier jaar tijd werkte Jessica op drie verschillende werkposten in de lakafdeling en groeide ze door tot groepsspreker aan de eindafname. Dankzij haar engagement is de 26-jarige Jessica vandaag verantwoordelijk voor de belangen van een team van 12 medewerkers.

“Audi Brussels heeft mij de voorbije jaren in mijn werk ondersteund en gestimuleerd. Ik besef dat ik in mijn positie als groepsspreker veel vertrouwen krijg en ik ben dankbaar voor de verantwoordelijkheid die men mij geeft.” Geen wonder dus dat Jessica werd uitgekozen als uithangbord voor het thema ‘dynamisch’ van de nieuwe employer branding-campagne. “Het thema van de campagne boeide me en ik kon veel nieuwe indrukken opdoen”, vertelt Jessica enthousiast.

Jessica is hét uithangbord voor het thema ‘dynamisch’. "Onze multiculturele werkomgeving met zijn verschillende talen creëert elke dag een nieuwe dynamiek. Bovendien krijg je als werknemer de kans om de producten en het merk ook naast de werkvloer beter te leren kennen. Audi Brussels is voor mij een aantrekkelijke werkgever, want naast flexibiliteit krijg ik ook veel ontwikkelingsmogelijkheden aangeboden.”

(wv) - Bron: MARK Magazine 

MARK Magazine 

Ontvang de nieuwste tips over werk en carrière

Meer dan 440.000 Jobat gebruikers zijn wekelijks op de hoogte

Aanbevolen jobs

Wij jij ook meer verdienen, leukere collega's of minder file ?

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden onderaan deze pagina, maar ook op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.