Is het nodig om iedereen in cc te zetten?
Mijn collega’s hebben de (onhebbelijke) gewoonte om bij elke e-mail die ze sturen, iedereen in cc te zetten. Is dit wel nodig?
Niet iedereen heeft de ongeschreven regels van het mailen even goed door. Vandaar dat Dudley Dawson, journalist bij The Examiner, zeven irritante e-mailgewoontes op een rijtje zet.
Meer dan 440.000 Jobat gebruikers zijn wekelijks op de hoogte
Mijn collega’s hebben de (onhebbelijke) gewoonte om bij elke e-mail die ze sturen, iedereen in cc te zetten. Is dit wel nodig?
Niet meteen op het envelopje klikken wanneer een nieuwe e-mail binnenkomt, het is weinigen gegeven. Bedrijfstrainer Gunnar Michielsen geeft enkele tips om efficiënter te mailen.
Iedereen heeft zo zijn eigen manier van communiceren op de elektronische snelweg: zonder of met aanspreking, in goed Nederlands of een chattaaltje, lang of kort, met of zonder bijlage.
'Operatie Lastpost' bevrijdt organisaties en bedrijven van de rampzalige effecten van overdreven, slordig en inefficiënt e-mailgebruik. Gunnar Michielssen, de geestelijke vader van het project, geeft enkele praktische tips...
De Cost of Living Survey rangschikt de 227 duurste wereldsteden voor expats. Welke stad staat helemaal bovenaan in de lijst?
Organisaties zien hun werknemers na twee coronajaren graag weer meer afzakken naar kantoor. Maar daar lijken ze niet altijd even vlot in te slagen.
We vroegen aan Tijs De Wit (23) hoeveel hij als jobstudent verdient en wat zijn studentenjob bij AG Insurance precies inhoudt...
De meesten onder ons ervaren onze job af en toe wel eens als 'zwaar'. Maar wat maakt een beroep zwaar? En wat zeggen de officiële cijfers?
TikTok is helemaal in. Maar is het als bedrijf een goede zet om mee op de TikTok-kar te springen?